שאלה לגבי מסלול דו חוגי

alonng

New member
שאלה לגבי מסלול דו חוגי

נניח שאני לומד במשך שנה במסלול דו חוגי - תיאטרון ופילוסופיה / ספרות והיסטוריה / כשפומטיקה וזנות ואז כעבור שנה אני מתחרט לגבי אחד מהנושאים, ורוצה להרשם למשהו אחר (דו חוגי) האם באיזשהו מובן אני מתחיל מהתחלה? או שפשוט אני נחשב לשנה א' בדבר החדש, ושנה ב' בדבר שאותו למדתי במשך שנה?
 

alonng

New member
שאלה לגבי התוכנית הרב תחומית באומנויות

האם אפשר ללמוד באופן דו חוגי: תיאטרון ו"תוכנית רב תחומית באומנויות" ?
 

sparx

New member
../images/Emo28.gif../images/Emo54.gifלדעתי האופציה השניה..

אלא אם יהיו קורסים חופפים בין החוג שעזבת לחוג שתעבור אליו.. ואז אולי זה יסתדר... אבל זה מאוד תלוי חוג..
 

alonng

New member
לא כל כך הבנתי...

קודם כל תודה על התשובה :) ממה שאני מבין, המעבר מחוג לחוג לא אמור להשפיע על הלימודים שלי באותו החוג שבו אני ממשיך? או שזה תלוי באיזה שילובים אני בוחר?
 

sparx

New member
../images/Emo28.gif../images/Emo54.gifאתה תחשב שנה ב' בחוג בו נשארת

ושנה א' בחוג החדש.. אלא אם כן אתה מחליף לחוג שיש לו קורסים חופפים לחוג שהיית בו ותצליח לסדר שלא "תפסיד" שנה בזה שעברת... אם נגיד בחוג א' ובחוג ב' לומדים סטטיסטיקה, ומתמטיקה X ומתמטיקה Y וכבר עשית אותם, אולי תוכל להמשיך ישר משנה ב' של החוג החדש בגלל החפיפה הזאת.. הבנת? בכל אופן, עדיף לברר את כל הדברים האלו עם החוגים המדוברים.. אלו שאתה בהם ואלו שתרצה אולי לעבור אליהם.. ובשום מקרה המעבר מאחד מהחוגים לא אמור להשפיע על החוג שבו נשארת.. אני למשל לומדת מדעי המדינה ומזרח אסיה ואין שום קשר בין החוגים ומה שקורה באחד לא משפיע על השני..
 

שמרית211

New member
תוספת

גם אם החוג לא קרוב, לעיתים מכירים בקורסים שעשית (לפחות בחלקם) כקורסי בחירה.. כך שחלק מהשעות בכל זאת נחשבות לך.. אבל באופן כללי-אתה תיחשב לשנה ב' בחוג בו נשארת ושנה א' בחוג החדש שאותו התחלת.
 
למעלה