שאלה לגבי מכשיר power plate

שאלה לגבי מכשיר power plate

שלום מולי, ברצוני לשאול לגבי מכשיר ה-power plate בעיקר מכיוון שקשה לבור כמוני להבחין בין מאמצים שיווקיים או לאמת מדעית מוכחת... הובהר לי כי אוכל לקבל בזמן אימון קצר מאוד יחסית את כל מרכיבי האימון הדרושים לי ומכיוון שאורח החיים שלי לחוץ זה קורץ לי מאוד. האם המכשיר הנ"ל יכול להחליף עבודה בחדר כושר? כלומר האם בעבודה על מכשיר זה אני יכול לקבל את כל המרכיבים הדרושים לי (אינני מקצוען וכמו רב האוכלוסיה מטרתי הינה "להראות טוב" כלומר להוסיף מסת שריר ולהראות חטוב ושרירי יחסית) האם עבודה על מכשיר כזה יכולה לגרום נזק? בכל זאת עבודה בזמנים קצרים מאוד יחסית אמורה להיות אינטנסיבית, האם יש מחקרים "ניטרליים" כלומר שאינם בוצעו על ידי החברה של המכשיר? האם המכשיר גם מתאים לאימון לתקופה של שנים או שאחרי זמן מה הגוף כבר "התרגל" ואז עבודה כזו אינה אפקטיבית. המון תודה מראש...
 
רעידות מבוקרות

שלום רב, ראשית, מ-10 דקות על המכשיר לא תקבל את כול רכיבי האימון הדרושים לך. ברור שלא. המכשיר יכול להוות אמצעי משלים לעבודה בחדר כוח ואולי להחליף חלק מן התרגילים. לדעתי הוא לא מהווה יחידת אימון עצמאית מלאה אלא רק כתוספת. לאוכלוסיות מסויימות הוא יכול להיות פתרון טוב - מתחילות\מתחילים, גירוי לבניית עצם, פיתוח כוח ללא העמסה רבה לספורטאים אחרי פציעה וכו'...הוא בוודאי שלא נותן פתרון לאימון אירובי. לגבי נזק - נראה לי שלא, לפחות לא לאנשים בריאים. אפשר לבצע על המכשיר תרגילים מאוד מורכבים עם דרגת קושי גבוהה ובשילוב משקולות, אבל זה באמת למאוד מתקדמים ולספורטאים. אפשר בהחלט לשלב אותו כחלק ממערך האימון אבל לא לבסס את כל האימון עליו. לא מכיר את כל הספרות המדעית בנושא ולכן לא יודע מה נייטראלי ומה לא. איפה אתה מתאמן?
 
אני כרגע מתאמן

בחדר כושר "מתחרה" של הרשת המייבאת את המכשיר ועומד לפני סיום המנוי. עשיתי לאחרונה "סקר שוק" וביקרתי גם באותה רשת. אינני יודע אם קיבלתי על המכשיר נתונים מדויקים או לא. בכל אופן הרושם שקיבלתי הוא שהמכשיר הנ"ל ונאמר לי שזה דור חדש של מכשירים שעשוי בעתיד להחליף את המכשירים המייגעים הנמצאים בחדר הכושר עשוי להחליף את אופי האימון הסטנדרטי ובטח לאנשים כמוני החסרים בשעות פנאי. תודה רבה על תשובתך. אשמח אם תוכל להפנות אותי לאתרים אחרים בהם אוכל לקרוא חומר ניטרלי כי אני קצת מבולבל.
 

BKFiR88

New member
שום דבר לא יוכל להחליף את המשקולות

והתרגילים הבסיסיים כמו סקוואט, דד ליפט, לחיצת חזה, כתפיים, מתח וכו'..
 
למעלה