שאלה לגבי כרטיס רב-קו ישן

מצב
הנושא נעול.

stratomaximus

New member
שאלה לגבי כרטיס רב-קו ישן

שאלה לגבי כרטיס רב-קו ישן
הנפקתי רב-קו של דן אי שם ב- 2009, הרבה לפני הרפורמה והחוזים המשותפים, ולא נעשה בו שימוש מעולם.
השאלה שלי, האם כדאי לנסות את מזלי ולהטעין אותו בחוזה של כרטיסיה, או להניח שהוא ישן מדי וכדי למנוע בעיות להנפיק אחד חדש בחברה אחרת?

אני מתאר לעצמי שאין לזה תשובה חד משמעית, אבל אשמח לשמוע מאנשים בעלי רב-קו ישן האם הם נתקלו בבעיות אחרי הרפורמה, או שהוא אמור לעבוד כמו שצריך.
 
לא אמורה להיות בעיה

שאלה לגבי כרטיס רב-קו ישן
הנפקתי רב-קו של דן אי שם ב- 2009, הרבה לפני הרפורמה והחוזים המשותפים, ולא נעשה בו שימוש מעולם.
השאלה שלי, האם כדאי לנסות את מזלי ולהטעין אותו בחוזה של כרטיסיה, או להניח שהוא ישן מדי וכדי למנוע בעיות להנפיק אחד חדש בחברה אחרת?

אני מתאר לעצמי שאין לזה תשובה חד משמעית, אבל אשמח לשמוע מאנשים בעלי רב-קו ישן האם הם נתקלו בבעיות אחרי הרפורמה, או שהוא אמור לעבוד כמו שצריך.
לא אמורה להיות בעיה
הרב קו תקף למשך 8 שנים
 

אשרי1987

New member
מומלץ להטעין ערך צבור מכמה סיבות

גם לדעתי
ואם אתה עדיין בגוש דן, ממליץ להטעין עליו ערך צבור ולא כרטיסייה
מומלץ להטעין ערך צבור מכמה סיבות
1.זה מתאים ליותר מקוד אחד
2.ניתן להשתמש בו גם במודיעין וגם בלוד בקווי חבקרת קוים
 

אשרי1987

New member
הסבר על ההבדלים

מה ההבדל בין ערך צבור לכרטיסיה?
מקבלים את אותה ההנחה?
הסבר על ההבדלים
כרטיסיה זה מספר נסיעות מוגדר שמוטענות לתחום נסיעה מוגדר,שלא ניתן להשתמש בו בתחום נסיעה אחר מוגדר
ואילו ערך צבור זה סכום כסף מוטען בכרטיס שניתן להשתמש בו לנסיעות
לדוגמא אם יש בכרטיס 54.30 ש"ח מוטענים ועולים על אוטובוס
שמחיר הנסיעה(קוד 41,42,43)הוא 6.60 ש"ח,אז יורד מהכרטיס 6.60 ש"ח,ואז היתרה בכרטיס יורדת ל 47.70 ש"ח
שמחיר הנסיעה(קוד 44)הוא 10.40 אז יורד מהכרטיס 10.40 ש"ח,ואז היתרה בכרטיס יורדת ל 43.90 ש"ח,
בערך צבור ניתן להשתמש בגוש דן,אזור השרון,וקווי חברת קוים במודיעין,לוד והסביבה.
כרטיסיה ניתן להשתמש רק בקוד שהוטענה הכרטיסיה
*ההנחות בהטענת הכרטיסיה או הערלך צבור זהות.
 

olli3

New member
מנהל
אותה ההנחה אבל עם יתרון הנוחות.

מה ההבדל בין ערך צבור לכרטיסיה?
מקבלים את אותה ההנחה?
אותה ההנחה אבל עם יתרון הנוחות.
בגוש דן והשרון יש 4 קודי נסיעה שונים. קוד 42 למשל משמש לנסיעה בתוך איזור 1. אם אתה רוכש כרטיסיה של איזור 1, אז היא תקפה רק בגבולות איזור 1. אם בא לך לנסוע מת"א להרצליה למשל, לא תוכל להשתמש בכרטיסיה זו. ואז תצטרך לקנות כרטיסיה נוספת לנסיעה מת"א להרצליה. וזה לא נגמר כאן. אם אתה רוצה לנסוע בתוך הרצליה או מהרצליה לרעננה - עוד כרטיסיה.

בערך צבור אתה טוען סכום כסף שגם לא ישגע אותך עם עודף. הסכומים הם 30/50/100. על כל סכום שאתה טוען, אתה מקבל תוספת של 25%. אם אתה טוען 30 ש"ח, אתה מקבל 37.50 ש"ח. אם אתה טוען 100 ש"ח, אתה מקבל 125 ש"ח. התוספת של 25% מגלמת בדיוק את ההנחה שנותנת כרטיסיה.

זאת ועוד, משרד התחבורה פועל להרחבת השימוש בערך צבור ברחבי הארץ תוך כדי ביטול כרטיסיות (אלו כבר לא נמכרות בחברת קווים למשל, ניתן לטעון בקווים רק ערך צבור).

על כן היתרון בערך צבור הוא שיש לך חוזה אחד שמתאים לכל הנסיעות בגוש דן והשרון וממש לפני מספר חודשים גם במודיעין, לוד (כולל נסיעות בין עירוניות) - חברת קווים בלבד. בהמשך הערך הצבור יהיה תקף גם ברמלה, שוהם, באר יעקב, מודיעין עילית.
 

stratomaximus

New member
הבנתי. תודה על התשובות.

אותה ההנחה אבל עם יתרון הנוחות.
בגוש דן והשרון יש 4 קודי נסיעה שונים. קוד 42 למשל משמש לנסיעה בתוך איזור 1. אם אתה רוכש כרטיסיה של איזור 1, אז היא תקפה רק בגבולות איזור 1. אם בא לך לנסוע מת"א להרצליה למשל, לא תוכל להשתמש בכרטיסיה זו. ואז תצטרך לקנות כרטיסיה נוספת לנסיעה מת"א להרצליה. וזה לא נגמר כאן. אם אתה רוצה לנסוע בתוך הרצליה או מהרצליה לרעננה - עוד כרטיסיה.

בערך צבור אתה טוען סכום כסף שגם לא ישגע אותך עם עודף. הסכומים הם 30/50/100. על כל סכום שאתה טוען, אתה מקבל תוספת של 25%. אם אתה טוען 30 ש"ח, אתה מקבל 37.50 ש"ח. אם אתה טוען 100 ש"ח, אתה מקבל 125 ש"ח. התוספת של 25% מגלמת בדיוק את ההנחה שנותנת כרטיסיה.

זאת ועוד, משרד התחבורה פועל להרחבת השימוש בערך צבור ברחבי הארץ תוך כדי ביטול כרטיסיות (אלו כבר לא נמכרות בחברת קווים למשל, ניתן לטעון בקווים רק ערך צבור).

על כן היתרון בערך צבור הוא שיש לך חוזה אחד שמתאים לכל הנסיעות בגוש דן והשרון וממש לפני מספר חודשים גם במודיעין, לוד (כולל נסיעות בין עירוניות) - חברת קווים בלבד. בהמשך הערך הצבור יהיה תקף גם ברמלה, שוהם, באר יעקב, מודיעין עילית.
הבנתי. תודה על התשובות.
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה