שאלה לגבי טיסה בתחילת הריון

Secret32

New member
שאלה לגבי טיסה בתחילת הריון

אני בשבוע 5+ מטופלת בקלקסן 80 מ"ג עקב תסחיף ראתי שארע לפני 4 שנים, אני אמורה לטוס לארה"ב שבוע הבא, האם יכולה להיות סכנה לי ו/או לעובר? אני אמורה לחזור בשבוע 10 לארץ... תודה!
 

Secret32

New member
עוד פרט חשוב - בירור קרישיות תקין

לא נמצא ערך חריג בבירור שערכתי...
 
קרישיות

אין סיכון לעובר מבחינתך קיים סיכון להופעת קריש דם בגפיים או בריאות למרות הטיפול בשל טיסה ממושכת בהריון ממליץ לשקול מחדש את הנסיעה ולהתיעץ עם הרופא המטפל
 
למעלה