אני בשבוע 5+ מטופלת בקלקסן 80 מ"ג עקב תסחיף ראתי שארע לפני 4 שנים, אני אמורה לטוס לארה"ב שבוע הבא, האם יכולה להיות סכנה לי ו/או לעובר? אני אמורה לחזור בשבוע 10 לארץ... תודה!
אין סיכון לעובר מבחינתך קיים סיכון להופעת קריש דם בגפיים או בריאות למרות הטיפול בשל טיסה ממושכת בהריון ממליץ לשקול מחדש את הנסיעה ולהתיעץ עם הרופא המטפל