הרבה יותר מבאס לגרום נזק למנוע חדש
יש הוראות יצרן ברורות בקשר להרצה. ממליץ לך ללכת על פיהן. שים לב שהרצה בדר"כ מתחלקת לחלקים (3 בדר"כ) כאשר בכל חלק אפשר לרכב בסל"ד גבוה יותר. קח בחשבון שזלזול בחלק הראשון והקריטי של ההרצה (בדרך כלל 200-500 הק"מ הראשונים) יכול לגרום להשבתת המנוע. הקפדה על ההרצה לכל אורכה יביא לאריכות חיים של המנוע וחבל לזלזל. חוץ מזה מנסיוני הלא רב (ביצעתי הרצות לקנועים של פיצה כמו פיור ודיוק) בזמן ההרצה גם ככה יש תחושה שהקטנוע חנוק ולא מנצל את כל כוח (המועט) ככה שהרבה להרוויח אין גם ככה.