שאלה לגבי חקיקה ומבחנים..

PIonit

New member
שאלה לגבי חקיקה ומבחנים..

עלתה לי תהייה [ואני לא ממש זוכרת שהיא נדונה כאן בעבר.. אם כן- צר לי
] ואשמח לשמוע את דעתכם: האם לקנות קבצי חקיקה או לא?? ממה שלי נראה ויצא לחוות, את קבצי החקיקה צריך בערך רק למבחן (כי בכל זמן אחר אפשר לשמור על המחשב/להוציא מהאנטרנט/המאגרים ישירות.). ובעצם בשביל השעתיים-שלוש האלו סתם לקנות ספר, שיעלה אח"כ אבק ויתפוס מקום על המדף וגם בדרך אולי יתיישן ובכלל לא יהיה רלונטי- נראה לי מיותר לגמרי. מצד שני, הטרחה של להתחיל לאסוף את כל החוקים הרלוונטים ואז להדפיס קצת מעיקה.. כמובן שגם אפשר לקחת קובץ ישן מחברים אבל אז צריך לוודא שלא היו שינויים מהותיים, וזה גם יכול לסבך ולקחת זמן... אז מה לדעתכם עדיף? מה אתם נוהגים לעשות?
 

sacrament

New member
בעיקרון תלוי בסילבוס

אם בסילבוס יש 4 חוקים- משום מה אין מה לקנות עכשיו קובץ חקיקה... אם יש 60, וכולם מצויים למשל בקובץ החקיקה האזרחית. לגבי כל קורס תעשי את השיקול שלך. כמובן ששיקול חשוב לקנות זה אם הוא יכול להועיל לך לעוד קורסים גם- כאמור קובץ החקיקה האזרחית למשל.
 

PIonit

New member
חקיקה אזרחית קניתי שנה שעברה../images/Emo13.gif

השאלה על דברים כמו דיני משפחה, סד"פ, ראיות וכו'
 
הבנתי שאצלנו אמורים להוציא קובץ מסודר לקראת

הבחינות, ולא קובץ חקיקה. משהו עם האגודה ותשלום סמלי.
 

smart one

New member
לדעתי מיותר

עדיף להדפיס מתוכנה משפטית עדכנית (אלא אם מדובר בתקסד"א או משהו...)
 

B L I M P

New member
בעיני זה תלוי בקורס

קניתי קובץ חקיקה רק לשנה ג'. כאשר מדובר בחומר פתוח - הייתי, במידת הצורך, מדפיסה את החוק. ובשאר המבחנים של החומר הסגור לא ממש נזקקתי לחוק.
 
נראה לי תלוי קורס...

אם אין הרבה חוקים, ברור שעדיף להדפיס. אם המבחן בחומר סגור, ברור שאין צורך. אבל אם המבחן בחומר פתוח, ויש המון חוקים... במבחן בסד"פ אמרתי שחבל על הכסף, ונדפיס את החוקים שצריך, והתוצאה היתה שישבתי שעות להכין קובץ רלוונטי שיהיה לי נוח, ואז הסתבר ששכחתי בו דברים, וגם ההדפסה עלתה לי כסף... מצאתי את עצמי שעה לפני המבחן מגלה שחסר לי סעיפים משמעותיים מהחוקים ותוהה אם יותר מהיר לנסות להעתיק ידנית או לרוץ לחנות הדפסה. מצד שני, אם מצליחים להשיג קובץ מסודר ומעודכן של כל החוקים וצריך רק להדפיס, אז אולי.
 

RסN

New member
יש גם קובצי חקיקה בספרייה

עותקים בודדים ושמורים של קובצי חקיקה מהשנה הנוכחית, אבל ספרים משנה שעברה או לפני שנתיים לא תהיה לך בעיה (בדרך כלל) לקחת מהספרייה גם יום לפני המבחן או אפילו ביום המבחן עצמו (אם המבחן בצהריים). בדרך כלל, על הכריכה של הספר (בפינה) כתובים השינויים העיקריים במהדורה החדשה, וכך תוכלי לדעת איזה חוקים חדשים יש במהדורה החדשה וחסרים במהדורה ה"ישנה" שיש בספרייה.
 

PIonit

New member
צודק!

אבל מכיר את מרפי? אז זהו, שאני והוא בקשר מעולה והוא די מת עליי
אי לכך ובהתאם לזאת, אני לא רואה את עצמי מסתמכת על הספריה בדבר כזה חשוב.. אבל לאוהבי הסיכונים- נשמע לי בהחלט מאתגר!
 
למעלה