שאלה לגבי חלב

אישעם

New member
נהנתי לקרא דעה כנה למרות הכל

למרות שאין הצהרה גורפת כנגד חלב. אנא קיראי את הקישורים פצרפתי בתגובתי.
 

NetoGreen

New member
הכשרתו של ד"ר תמיר צמח

שלום נטלי להלן קורות חיים מקוצרים של ד"ר תמיר צמח כפי שהינם מופיעים בדף המומחים שלנו באתר נטוגרין. אנו מקפידים להסתייע באנשי מקצוע ידועים בתחומם ובעלי רקע מקצועי אמין. ד"ר תמיר צמח N.D. נטורופת מוסמך ומרצה בכיר תפקידו בנטוגרין: ראש תחום נטורופתיה תמיר צמח למד לימודי נטורופתיה במשך חמש שנים בארץ ובחול, וקיבל הסמכה לד"ר N.D. מאוניברסיטת Bernadean קליפורניה, ארצות-הברית (1999) בעל דרגת מטפל ומורה בכיר. בנוסף למד מספר שנים רפואה סינית והתמחה בטכניקות טיפול הנשענות על שיטות מובילות כגון: טריגר,רולפינג ועוד. בעל התמחות ראשית בתסמונות עייפות כרונית ,פיברומיאלגיה ותסמונת המעי הרגיש. ובעל תת-התמחות לטיפול בבעיות יציבה ושלד,ליווי הריון וקשיי פריון. תמיר ממלא תפקידים נוספים בתחומו: מלמד קורסים למטפלים בכירים במספר בתי-ספר מובילים בארץ לרפואה טבעית ; עוסק בליווי קליני למטפלים ומתלמדים. החל משנת 1997 מנהל קליניקה פרטית הממוקמת בנווה צדק, תל אביב. לאתר של ד"ר תמיר צמח
 

MidNight Flame

New member
וזו מבחינתי דיעה הרבה יותר מקובלת ו...

מבוססת מאשר "לאאא חלב זה מזיק ולא מוסרי..." כל הדוקטורים לאבולוציה שמספרים על "הסתגלות חוזרת ללקטוז. נו באמת.
 

Ambitionz

New member
תודה רבה על התגובה העניינית

גרמת לי לחשוב ובעיקר להסיק שאני צריך להתייעץ עם איש מקצוע. בעצם אולי לא - אפשר לראות עד כמה יש פילוג באשר לדיעה המקצועית מה שמשאיר מקום למשהו אחד, להחליט בעצמי.. אני מבין שהויכוח באשר לתרומתו של חלב הפרה לתזונה לא יסתיים בקרוב והדיעות תמיד יהיו חלוקות ולמעשה מושפעות בעיקר מבחירה באורח חיים מסוים. (הדיעה שלי היא שאם אנחנו מצליחים להתרגל למאכל מסוים ממנו, מסוגלים להשמין\לבנות שריר ולהכניס אנרגיה לגופינו בעזרתו ככל הנראה שהגוף יודע לקבל אותו ברמה הבסיסית {ללא כל התוספות הלא טבעיות שמתווספות לחלב ולפרה}). ככל הנראה שאחזור לאכול מאכלי חלב באופן מועט ומבוקר על מנת לבדוק השפעתם עלי. תודה על התגובה הכנה, העניינית והמקצועית באשר לכל הדברים ששאלתי, גם בנוגע לסויה.
 

nic nic

New member
היי

הגוף מעכל את שניהם. לא יודעת מההכוונה "באופן טבעי ובריא" יש במעי אנזימים מפרקי חלבון, של שניהם. חלב סויה זה פשוט פולי סויה טחונים עם מים ומייצבים המצאת אדם בשנים האחרונות, טבעי זה לא..לא כל מה שטבעי זה "טוב" ולהיפך..פשוט לשניהם פוטנציאל אלרגני ובעיות עיכול להרבה אנשים מכל מיני סיבות. תקנה בבית מרקחת כדורי "לקטזין"\"לקטייד" בלי מרשם-תוסף לא תרופה. מכיל רק לקטאז. ימנע כאבי בטן ובעיות בעיכול מוצרי חלב. לא יקר ושווה את זה. וסויה זה קטניה אז כאבי בטן לא יפתיעו אבל אנוידואלי. והיא לא כזו תמימה "בריאה" כמו שמשווקים. יש בה פיטואסטרונים שמסתבר משפיעים על האדם, במאה מיליליטר, חצי כוס, של חלב סויה יש כ- 40 מיליגרם איזופלבונים, כמות לא קטנה. הבולט ביניהם גניסטאין יכול לשנות את דפוסי ההתפתחות המינית לפי מחקרים. הם משפיעים גם על גברים בעיכוב אנזים ארומטאז שהופך טסטוסטרון לאסטרוגן. וגם נחשב לגויטרוגני, ההורמונים שנמצאים בסויה, מעכבים את אחד האנזימים החשובים לפעילות אחד בלוטת התריס, ולמאזן ה- T3/T4. קיימות הרבה הוכחות לפעילות מעכבת כזאת שגרמה מחלות בחיות שניתן להן חלבון סויה, בין השאר גויטר ותופעות אוטואימוניות.(***) כ"א כל אחד מהם במידה סבירה לא אמור להזיק. אם לך באופן אישי יש בעיות עם משהו אז תמנע..
 
למעלה