זכור לי שלמדת את מבוא לסוציו'
כך שיש לך מושג כלשהו לגבי לימודי סוציולוגיה. באשר לתקשורת, אם קיימת התבלטות שכזו המלצתי היא ללמוד קורס פתיחה או מבוא בתחום כדי לקבל מושג מסויים שינחה אותך להגיע להחלטה במה תתמקדי לבסוף. המלצתי רלוונטית עם הבחירה שלך תעשה מתוך ענין. כדאיות מבחינה פרקטית היא כבר נושא אחר לגמרי ובו רצוי לקבל כל עצה פרט לשלי.....