שאלה לגבי התואר

צ מ ו ת י

New member
שאלה לגבי התואר../images/Emo36.gif../images/Emo41.gif

מה יותר כדאי ללמוד פסיכולוגיה וסוציולוגיה או פסיכולוגיה ותקשורת?? איך הקורסים בתקשורת? איך הקורסים בסוציולוגיה?
 

סט נצחי

New member
אני כבר מת לקרוא את התשובות לשאלות

אני חושש שאי אפשר לענות עליהן במקומך זאת החלטה מאד אישית לדעתי אצלי הכי מענין זה בכלל פיסיקה
 

daniela21

New member
זכור לי שלמדת את מבוא לסוציו'

כך שיש לך מושג כלשהו לגבי לימודי סוציולוגיה. באשר לתקשורת, אם קיימת התבלטות שכזו המלצתי היא ללמוד קורס פתיחה או מבוא בתחום כדי לקבל מושג מסויים שינחה אותך להגיע להחלטה במה תתמקדי לבסוף. המלצתי רלוונטית עם הבחירה שלך תעשה מתוך ענין. כדאיות מבחינה פרקטית היא כבר נושא אחר לגמרי ובו רצוי לקבל כל עצה פרט לשלי.....
 
למעלה