שאלה לגבי המפרקיות של מאן...
שאלה לגבי המפרקיות של מאן...
אני מדבר על המפרקיות שמסומנות במספור 3XX בדן מעטות הפעמים שבהן נסעתי במפרקיות... שמתי לב שהדלת האחורית ביותר פועלת באופן אוטומטי כלשהו...מה גם ששמתי לב שכל עוד הדלת האחרונה באוטובוס לא נסגרת באופן מוחלט האוטובוס לא נוסע... ממה ששמתי לב הנהג לחץ על דוושת הדלק והאוטובוס לא זז עד לרגע שהדלת נסגרה באופן מוחלט....זה נראה כאילו הנהג נותן גז בניוטרל או עם בלם יד משוך ורק ברגע שהדלת נסגרת המכונה נוסעת. מה הרעיון? בכלל איך עובד העניין של הדלתות....שמתי לב שלנהג אין שום מראה שמכוונת לדלת האחרונה באוטובוס (זו שאחרי המפרק)
שאלה לגבי המפרקיות של מאן...
אני מדבר על המפרקיות שמסומנות במספור 3XX בדן מעטות הפעמים שבהן נסעתי במפרקיות... שמתי לב שהדלת האחורית ביותר פועלת באופן אוטומטי כלשהו...מה גם ששמתי לב שכל עוד הדלת האחרונה באוטובוס לא נסגרת באופן מוחלט האוטובוס לא נוסע... ממה ששמתי לב הנהג לחץ על דוושת הדלק והאוטובוס לא זז עד לרגע שהדלת נסגרה באופן מוחלט....זה נראה כאילו הנהג נותן גז בניוטרל או עם בלם יד משוך ורק ברגע שהדלת נסגרת המכונה נוסעת. מה הרעיון? בכלל איך עובד העניין של הדלתות....שמתי לב שלנהג אין שום מראה שמכוונת לדלת האחרונה באוטובוס (זו שאחרי המפרק)