sashka1982
New member
שאלה לגבי הליך ההגירה בהצעת עבודה
מכריינו היגרו בהצעת עבודה ואמרו שניתן לעשות זאת דרך השגרירות. פונים לשגרירות ו"מתווך" שמשלמים לו לא מעט כסף מוצא עבודה וכך ניתן להגר. כמו כן הם אמרו שהכל ניתן גם לעשות לבד, דרך האינטרנט. האם מישהו יכול לעזור לנו בכך. האם שמעתם או עשיתם משהו כזה. כיצד עושים זאת כי הם עשו לפני 5 שנים. אודה על תגובתכם.
מכריינו היגרו בהצעת עבודה ואמרו שניתן לעשות זאת דרך השגרירות. פונים לשגרירות ו"מתווך" שמשלמים לו לא מעט כסף מוצא עבודה וכך ניתן להגר. כמו כן הם אמרו שהכל ניתן גם לעשות לבד, דרך האינטרנט. האם מישהו יכול לעזור לנו בכך. האם שמעתם או עשיתם משהו כזה. כיצד עושים זאת כי הם עשו לפני 5 שנים. אודה על תגובתכם.