שאלה לגבי הכביש החדש לירושלים (כביש מספר 1 החדש)

מצב
הנושא נעול.

pcper

New member
שאלה לגבי הכביש החדש לירושלים (כביש מספר 1 החדש)

שאלה לגבי הכביש החדש לירושלים (כביש מספר 1 החדש)
אני רואה את העבודות וקורא על זה בעיתונים, אבל יש משהו שאני לא מצליח להבין ואשמח אם חברי הפורום יסבירו לי אותו.
בתור אחד שמשתמש בתחבורה הציבורית אני מדי פעם יורד במחלף הראל.
עכשיו, אני יודע שרוצים לחפור מנהרה מתחת להר...
השאלה שלי:
איפה בדיוק תהיה תחנת האוטובוס? (של מי שיורד מקו 480 למשל, או של מי שרוצה לעלות על 480 למשל).
לאן יעבירו אותה?

לא מצאתי שום איזכור לזה בשום מקום ואני די חושש ששכחו את נוסעי התחבורה הציבורית...
אני אשמח לדעת אם מצאו לזה איזה פתרון...

תודה רבה ויום נעים
 
המחלף יבוטל, רוב האוטובוסים לא יעלו ויעצרו במבשרת.

שאלה לגבי הכביש החדש לירושלים (כביש מספר 1 החדש)
אני רואה את העבודות וקורא על זה בעיתונים, אבל יש משהו שאני לא מצליח להבין ואשמח אם חברי הפורום יסבירו לי אותו.
בתור אחד שמשתמש בתחבורה הציבורית אני מדי פעם יורד במחלף הראל.
עכשיו, אני יודע שרוצים לחפור מנהרה מתחת להר...
השאלה שלי:
איפה בדיוק תהיה תחנת האוטובוס? (של מי שיורד מקו 480 למשל, או של מי שרוצה לעלות על 480 למשל).
לאן יעבירו אותה?

לא מצאתי שום איזכור לזה בשום מקום ואני די חושש ששכחו את נוסעי התחבורה הציבורית...
אני אשמח לדעת אם מצאו לזה איזה פתרון...

תודה רבה ויום נעים
המחלף יבוטל, רוב האוטובוסים לא יעלו ויעצרו במבשרת.
סביר להניח שגם בשביל 480 התחנה תבוטל.
אכן יש כאן הרעה בתנאים למי שנוסע ליישובי פרוזדור ירושלים, אבל שיפור אדיר לרוב המוחץ של משתמשי הדרך.
 

roeyil

New member
מעולה. חדשות טובות!

המחלף יבוטל, רוב האוטובוסים לא יעלו ויעצרו במבשרת.
סביר להניח שגם בשביל 480 התחנה תבוטל.
אכן יש כאן הרעה בתנאים למי שנוסע ליישובי פרוזדור ירושלים, אבל שיפור אדיר לרוב המוחץ של משתמשי הדרך.
מעולה. חדשות טובות!
 
סביר להניח שלאחר פתיחת קו הרכבת המהיר דווקא קו אוטובוס בין

המחלף יבוטל, רוב האוטובוסים לא יעלו ויעצרו במבשרת.
סביר להניח שגם בשביל 480 התחנה תבוטל.
אכן יש כאן הרעה בתנאים למי שנוסע ליישובי פרוזדור ירושלים, אבל שיפור אדיר לרוב המוחץ של משתמשי הדרך.
סביר להניח שלאחר פתיחת קו הרכבת המהיר דווקא קו אוטובוס בין
ירושלים לת"א כן יעצור במבשרת.
 
כיום עוצרים בהראל כ-200 אוטובוסים ביום

סביר להניח שלאחר פתיחת קו הרכבת המהיר דווקא קו אוטובוס בין
ירושלים לת"א כן יעצור במבשרת.
כיום עוצרים בהראל כ-200 אוטובוסים ביום
זה לא יקרה אחרי ביטול המחלף. אוטובוס שתהיה לו תחנה בהראל יצטרך לעשות סיבוב משמעותי בשביל זה, ועם כמות העולים ויורדים בהראל - כ-1000 ביום לכל היותר, הכדאיות הכלכלית תהיה פחותה.
 
ובכל זאת בעידן רכבת מהירה בין ירושלים לת"א לתושבי מבשרת תהיה

כיום עוצרים בהראל כ-200 אוטובוסים ביום
זה לא יקרה אחרי ביטול המחלף. אוטובוס שתהיה לו תחנה בהראל יצטרך לעשות סיבוב משמעותי בשביל זה, ועם כמות העולים ויורדים בהראל - כ-1000 ביום לכל היותר, הכדאיות הכלכלית תהיה פחותה.
ובכל זאת בעידן רכבת מהירה בין ירושלים לת"א לתושבי מבשרת תהיה
זכות מלאה לדרוש שאוטובוס שנוסע בין ירושלים לת"א יעצור במבשרת.
אין שום הגיון שתושבי מבשרת יצטרכו ליסוע לירושלים על מנת להגיע לתל אביב.
פשוט לא הגיוני שגם לא יתנו להם תחנת רכבת וגם יקחו מהם את האוטובוסים לתל אביב.
ממילא בעידן הרכבת התדירות של 405 ו480 תרד פלאים ( וסביר גם ששני הקווים יאוחדו לקו אחד).
יהיה הרבה יותר הגיוני בעידן הזה שלאוטובוסים בין ירושלים לת"א יתווספו תחנות ולא יבוטלו, גם אם יתווסף להם סיבוב בעקבות זאת.
מי שירצה ליסוע מהר בין ירושלים לתל אביב - תהיה לו רכבת.
 

pcper

New member
אני מסכים עם מה שכתבת, עם זאת אני מקווה

ובכל זאת בעידן רכבת מהירה בין ירושלים לת"א לתושבי מבשרת תהיה
זכות מלאה לדרוש שאוטובוס שנוסע בין ירושלים לת"א יעצור במבשרת.
אין שום הגיון שתושבי מבשרת יצטרכו ליסוע לירושלים על מנת להגיע לתל אביב.
פשוט לא הגיוני שגם לא יתנו להם תחנת רכבת וגם יקחו מהם את האוטובוסים לתל אביב.
ממילא בעידן הרכבת התדירות של 405 ו480 תרד פלאים ( וסביר גם ששני הקווים יאוחדו לקו אחד).
יהיה הרבה יותר הגיוני בעידן הזה שלאוטובוסים בין ירושלים לת"א יתווספו תחנות ולא יבוטלו, גם אם יתווסף להם סיבוב בעקבות זאת.
מי שירצה ליסוע מהר בין ירושלים לתל אביב - תהיה לו רכבת.
אני מסכים עם מה שכתבת, עם זאת אני מקווה
שהתדירות עצמה לא תרד....
אני מקווה שישאירו את זה כמו שזה...
 
כשתהיה רכבת, התדירות של האוטובוסים בטוח תרד ומשמעותית

אני מסכים עם מה שכתבת, עם זאת אני מקווה
שהתדירות עצמה לא תרד....
אני מקווה שישאירו את זה כמו שזה...
כשתהיה רכבת, התדירות של האוטובוסים בטוח תרד ומשמעותית
 
אולי לך יותר טוב, לא לירושלמים, לעובדים בירושלים ולמבקרים

ואני מקווה שאפילו יותר...
ככל שיקח יותר זמן ככה יותר טוב.
(גם ככה יהיה יותר זמן למצוא פתרונות).
אולי לך יותר טוב, לא לירושלמים, לעובדים בירושלים ולמבקרים
הרבים בירושלים.
עם כל הכבוד למבשרת וישובי פרוזדור ירושלים, ירושלים עצמה "קצת" יותר גדולה ומרכזית.
מבחינת ירושלים ומדינת ישראל, קו הרכבת המהיר היה צריך להיות כבר לפני שנים.
ככל שיקח יותר זמן ככה יותר רע לירושלים ולמדינת ישראל.
 

לנגלי

New member
ובכל זאת, 50,000 איש שזרקו לפח

אולי לך יותר טוב, לא לירושלמים, לעובדים בירושלים ולמבקרים
הרבים בירושלים.
עם כל הכבוד למבשרת וישובי פרוזדור ירושלים, ירושלים עצמה "קצת" יותר גדולה ומרכזית.
מבחינת ירושלים ומדינת ישראל, קו הרכבת המהיר היה צריך להיות כבר לפני שנים.
ככל שיקח יותר זמן ככה יותר רע לירושלים ולמדינת ישראל.
ובכל זאת, 50,000 איש שזרקו לפח
ועדיין, 50,000 איש בפרוזדור ירושלים, מתוכם כ-27,000 איש במבשרת שפשוט החליטו להקריב לטובת הכלל.
&nbsp
בלי תחנת רכבת, בלי אוטובוסים שעוצרים, בלי קווים ישירים מתל אביב, מאריכים את הדרך למבשרת מירושלים ומבטלים את הכניסה ממוצא.
&nbsp
ברור שאני תומך בכל הפרויקטים לטובת ירושלים ואישית אני מאחל שהיו חונכים אותם כבר לפני שנים, אבל היו צריכים למצוא פתרונות טובים יותר עבור אוכלוסיה לא קטנה שגרה במבשרת ובסביבתה.
 

olli3

New member
מנהל
אל דאגה, נסיעה מת"א לירושלים ברכבת + אוטובוס מירושלים למבשרת

ובכל זאת, 50,000 איש שזרקו לפח
ועדיין, 50,000 איש בפרוזדור ירושלים, מתוכם כ-27,000 איש במבשרת שפשוט החליטו להקריב לטובת הכלל.
&nbsp
בלי תחנת רכבת, בלי אוטובוסים שעוצרים, בלי קווים ישירים מתל אביב, מאריכים את הדרך למבשרת מירושלים ומבטלים את הכניסה ממוצא.
&nbsp
ברור שאני תומך בכל הפרויקטים לטובת ירושלים ואישית אני מאחל שהיו חונכים אותם כבר לפני שנים, אבל היו צריכים למצוא פתרונות טובים יותר עבור אוכלוסיה לא קטנה שגרה במבשרת ובסביבתה.
אל דאגה, נסיעה מת"א לירושלים ברכבת + אוטובוס מירושלים למבשרת
יהיה יותר מהיר מנסיעה כיום באוטובוס אחד למבשרת.
&nbsp
הרי גם ככה אנשים צריכים להחליף לקווים שנוסעים בתוך מבשרת, אז כאן הם יעשו את זה כמעבר מרכבת לאוטובוס ולא מאוטובוס לאוטובוס - לא ביג דיל.
 

pcper

New member
יכול להיות אזל מי שצריך למושב אחר? זה כבר לא ממש בטוח...

אל דאגה, נסיעה מת"א לירושלים ברכבת + אוטובוס מירושלים למבשרת
יהיה יותר מהיר מנסיעה כיום באוטובוס אחד למבשרת.
&nbsp
הרי גם ככה אנשים צריכים להחליף לקווים שנוסעים בתוך מבשרת, אז כאן הם יעשו את זה כמעבר מרכבת לאוטובוס ולא מאוטובוס לאוטובוס - לא ביג דיל.
יכול להיות אזל מי שצריך למושב אחר? זה כבר לא ממש בטוח...
וגם לגבי מה שכתבת - תחשוב על זה כך:
כשאין פקקים אוטובוס מירושלים למבשרת הוא 20 דקות בערך (עד מרכז מבשרת).
לעומת זאת אם יורדים במחלף הראל זה כמה דקות הליכה ברגל...
&nbsp
לכן אני לא יודע עד כמה אתה צודק,
אבל בדבר אחד אתה צודק לגמרי - זמני הנסיעות יתקצרו באופן משמעותי.
אבל בסכום הכולל לא נראה לי שזה ישפר את הזמנים לצערי
.
 
יהיו אוטובוסים , ברור שלא יבטלו את כולם.

ובכל זאת, 50,000 איש שזרקו לפח
ועדיין, 50,000 איש בפרוזדור ירושלים, מתוכם כ-27,000 איש במבשרת שפשוט החליטו להקריב לטובת הכלל.
&nbsp
בלי תחנת רכבת, בלי אוטובוסים שעוצרים, בלי קווים ישירים מתל אביב, מאריכים את הדרך למבשרת מירושלים ומבטלים את הכניסה ממוצא.
&nbsp
ברור שאני תומך בכל הפרויקטים לטובת ירושלים ואישית אני מאחל שהיו חונכים אותם כבר לפני שנים, אבל היו צריכים למצוא פתרונות טובים יותר עבור אוכלוסיה לא קטנה שגרה במבשרת ובסביבתה.
יהיו אוטובוסים , ברור שלא יבטלו את כולם.
 

pcper

New member
לגבי זה אני מסכים (עם הרכבת). אני מדבר על התדירות

אולי לך יותר טוב, לא לירושלמים, לעובדים בירושלים ולמבקרים
הרבים בירושלים.
עם כל הכבוד למבשרת וישובי פרוזדור ירושלים, ירושלים עצמה "קצת" יותר גדולה ומרכזית.
מבחינת ירושלים ומדינת ישראל, קו הרכבת המהיר היה צריך להיות כבר לפני שנים.
ככל שיקח יותר זמן ככה יותר רע לירושלים ולמדינת ישראל.
לגבי זה אני מסכים (עם הרכבת). אני מדבר על התדירות
של 480+405.
אני ממש ממש מקווה שיקח זמן עד שהתדירות תרד...
&nbsp
אבל לגבי הרכבת אני ממש ממש מסכים איתך - כשהיא תסתיים זה יהיה נפלא ככל הנראה.
(תלוי איך הקו הזה ילך ומי יסע בו).
 
אתה לא יכול לצפות שהתדירות לא תרד

לגבי זה אני מסכים (עם הרכבת). אני מדבר על התדירות
של 480+405.
אני ממש ממש מקווה שיקח זמן עד שהתדירות תרד...
&nbsp
אבל לגבי הרכבת אני ממש ממש מסכים איתך - כשהיא תסתיים זה יהיה נפלא ככל הנראה.
(תלוי איך הקו הזה ילך ומי יסע בו).
אתה לא יכול לצפות שהתדירות לא תרד
405 ו 480 כיום הם קווים מחליפי רכבת, בין שתי הערים הגדולות במדינה, ולכן יש להם תדירות (כל אחד בנפרד ושניהם ביחד) שאינה אופיינית לקווים בינעירוניים
כאשר תהיה רכבת מהירה בין שתי הערים, לא יהיה צורך בקו 480 כל 10 דקות ובקו 405 כל רבע שעה.
 

קו 415

Member
אני צופה דווקא מגמה אחרת

כשתהיה רכבת, התדירות של האוטובוסים בטוח תרד ומשמעותית
אני צופה דווקא מגמה אחרת
כשייפתח הרכבת מפעילי 480 יפתיעו פעמיים.
ראשית ימצאו דרך להוריד את המחיר משמעותית.
שנית, אני צופה שאגד יתחילו להפעיל קווים ישירים משכונות בירושלים לתל אביב...
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה