שאלה לגבי הורדת פרופיל...

TipTom

New member
שאלה לגבי הורדת פרופיל...

התגייסתי לא מזמן, וכרגע אני עובר קורס, השאלה שלי אם אפשר להוריד פרופיל על בעיות גמגום, למרות שהפרופיל שלי הוא כבר 64. אם כן, למי אני פונה?! תודה מראש.
 

dudster

New member
גמגום../images/Emo35.gif../images/Emo70.gif

קב"ן... ניראה לי
 

טרמפיסט

New member
אין כזה דבר

מקסימום ימנעו ממך לבצע עבודות פקידותיות שכוללות שיחות עם אנשים, שיחות טלפון מרובות וכדו´. פרופיל לא יורידו לך.
 
אולי הפרופיל הזה הוא בגלל הגמגום?

יש סעיף גמגום, ויכול להיות שיש לך. בכל מקרה, תפנה לרופא היחידה (הקורס), ותאמר שאתה רוצה לראות ועדה רפואית להורדת פרופיל.
 
למעלה