שאלה לגבי הוצאת פאדג' שוקולד מתבניות קרח

tamysh1

New member
שאלה לגבי הוצאת פאדג' שוקולד מתבניות קרח

אז הכנתי גנאש שוקולד והקפאתי בתבנית קרח מסיליקון. אחרי שקפא רציתי להוציא מהתבניות- הפכתי את התבנית ולחצתי אבל אז הגנאש נשבר. אז איך מוציאים מהתבנית בלי שיישבר??
 

bali

New member
מנהל
נותנים לגנאש להפשיר טיפטיפה (2 דקות)

ואז אני מאמינה שהוא לא יישבר. מאיזה חומר עשויה התבנית? דברים כאלה רצוי להכין בתבניות סיליקון ואז אפשר לקלף את הסיליקון מהשוקולד ביותר קלות.
 

tamysh1

New member
זה מעין סיליקון יותר קשיח או גומי

קניתי באיקאה (מכירה את התבניות שלהם?) נשאר עוד אחד אז היום אעשה נסיון כמו שהצעת. חשבתי אולי לשים ניילון מתחת, לפני שאני מזליפה את הגנאש אבל אני חוששת שזה יפגע בצורה, לא?
 

bali

New member
מנהל
ניילון נצמד יכול לעזור

אבל צריך לוודא שהוא מוצמד היטב לשקעים ואין בו קימוטים, כי אם יהיו אז זה ייראה בתוצאה. אני לא מכירה את התבניות של איקאה, אז מעבר לזה אני לא יודעת מה יכול לעזור.
 

tamysh1

New member
ניסיתי, לא עזר

גם ניסיתי מה שבאלי הציעה לי- לא הולך. או שהתבנית הזו לא טובה או שבגלל שזה בצורת לבבות לא גדולים קשה להוציא את זה יפה ומושלם. לא נורא- חשבתי להכין פאדג' בצורה אחרת לליל הסדר- פאדג' ב-3 שכבות בכוסות שקופות אישיות. אכין גנאש לבן, חום ושחור. אצוק קודם שכבה שחורה לכוס- לפריזר עד שקופא ואז שכבה חומה ובסוף זכבה לבנה. נראה לי שזה יהיה הכי מרשים ומאוד טעים.
 
מצטערת...

גם לי זה קרה... התבנית קשיחה מידי...וזה לא יוצא טוב.. אני קניתי תבניות סיליקון קטנות בצורות ומשתמשת בהן...ובגלל שהן היו כל כך מוצלחות קניתי עוד סט .. בקשר לפאדז 3 שכבות...נשמע מעולה.. בהצלחה
 

tamysh1

New member
יש לך רעיון מה עוד אני יכולה לעשות את התבנית

חוץ מקרח כמובן? קניתי אותה תאמת במיוחד בשביל גנאש וזה די מאכזב.. היא מגומי כזה
 
למעלה