שאלה לגבי הגוף של הגבר...

vin z17

New member
שאלה לגבי הגוף של הגבר...

שלום, אני פעם ראשונה בפורום מסוג זה ואני מרגיש קצת נבוך, אבל בכל זאת אשאל את השאלה, ואני מעדיף שנשים ישלחו תשובה... השאלה: האם יש נשים שאוהבים גברים שעירים? [באזור: אשכים,רגליים] או שכל הנשים נתגעלות מזה?... כי לפי מה שהבנתי יש נשים שדוקא אוהבות שעירים, אבל מצד אחד לפי מה שמתפרסם בכל מקום אפשרי והמוטו הכללי הוא גם כלפי האופנה, שהגבר צריך להיות חלק כמו-קיר... אז האם יש נשים שאין להם בעיה עם שעירים?, בארץ? בעולם? במערכת השמש? בשביל החלב? או ביקום?... לדוגמה: אני אישית. אשה נגיד שיש לה שערות לדוגמה- ברגליים אבל היא מורידה אותם זה לא מפריעה לי, או אפילו באזור המוצנע של האשה גם לא מפריע לי שיש שמה שערות... אבל בכל הנוגע לגבר האם חוקי המשחק משתנים? או שגם בזה שיוויון קיים?... [שגברים צריכים לגלח וכו'] אם יש אשה כזאת אשמח להכיר אותה... [כמובן, חשוב גם שיהיה לה שכל, או שאשה שיש לה שכל לא אוהבת שעירים...] סליחה על האריכות.
 

Miss Thang

New member
טוב אז ככה,

אני לא מתה על שעירים (אני גם חולה עכשיו ויש לי בחילה רק מלחשוב על זה) אבל כל דבר אם הוא בסדר בעיני עצמך - נחשב לבסדר. העיקר שלך יהיה טוב עם זה. אני לדוגמא אוהבת ומעדיפה גבר כמה שיותר חלק עם טיפת שיער על החזה. החברה הכי טובה שלי מתה על גברים עם חזה פרוותי ופלומתי. קיצר, עניין של טעם.
 

p v c

New member
טעות נפוצה באבחנה בין מינית...

קשה להציב כללים לשאלה "מה אהוב על מי". אבל בהחלט ניתן לקבוע בודאות, שלא מה שגבר מחפש אצל אישה - אישה מחפשת אצל גבר. כלומר, גבר מצפה לראות באישה את המאפיינים הנשיים: מראה עדין, רכרוכי, אפילו ילדותי, גוף חלק ונוצץ. מאידך, האישה מחפשת "גבר" על כל מאפייניו. בעיניה, דווקא גבר שזוף, שרירי, שעיר, ומראה מבוגר ונוקשה - זהו המראה הסקסי המושך אותה. (כלל באופן כל
 

מרגי13

New member
לי אין שום בעיה עם גבר שעיר,

במילא לא אל הגוף שלו אני נמשכת (או לא רק אל הגוף). נהפוך הוא, חלק מזכיר לי קצת יותר מדי ילד בן 5, וילדים בני 5 לא עושים לי תיאבון (סטויה שכמוני!!!) וחוץ מזה, אף אחד לא מושלם ורק אידיוט/ית יחפשו "מושלמים" לבלות איתם.
 
אין לי בעיה עם גברים שעירים.

וכל בני הזוג שלי היו שעירים כי כך יצא. זה ממש לא קריטריון בעיניי.
 

THE ZX

New member
יווווווווו.......

לא נימאס לכן לענות על אותה שאלה על בסיס שבועי ?
 
מה אתה רוצה? עשיתי טוב לבטחון

העצמי של הבחור. אפשר לחשוב שזו השאלה היחידה שחוזרת פה...לא נעים לך לראות אנשים שעוזרים זה לזה ועונים זה לזה, אל תכנס לתשובות של אותה שאלה שלדעתך חזרה יותר מידי פעמים.
 

THE ZX

New member
למה לא ענית אותה תשובה לחופשי../images/Emo35.gif

או לא דיברת בלשון רבים .....
הא זה בגלל הצבע שלי
...בגלל שאני שחור ולא אדום ....
כמו שאמרו צעירים מימני
"אם שחורים או לבנים נמות כולנו גיזענים " בקיצור לכי תאכלי משהו ...
את נישמעת לי עצבנית ורעבה ....
 
למעלה