שאלה לגבי האכלת חתולי רחוב,
שלום לכולם, יש שני חתולי רחוב שהעבירו לי בירושה להאכיל, הם בני שבע, הבחור שהאכיל אותם לפני הציל אותם בגיל שבועיים אחרי שאמא שלהם נדרסה, הם מאוד מטופחים, הזכר מסורס והנקבה מעוקרת, הבחור עבר לגור בירושלים (אני מתל אביב) ובגלל שהוא יודע שאני מאוד אוהבת חיות ויש לי שני כלבים ביקש ממני להאכיל אותם... אני מאכילה אותם כל יום ושמה להם מים כמובן אבל השאלה שלי היא כמה לתת, הרי לא משנה כמה אני אשים הם יאכלו, אז כמה אוכל כדאי לתת ובאיזו תדירות, אני מאכילה אותם בדרך כלל בערב. שאלה שנייה, שמתי לב שבשבוע האחרון הצטרפו עוד שני חתולים , שגם אותם בשמחה כמובן אני מאכילה, שמתי לב אתמול שלחתול אחד יש ממש בעיות עור, כליטפתי אותו הרגשתי שכל האור שלו ממש יבש ומקולף, הלכתי להביא פנס וכשהארתי אליו זה היה נראה כמו קשקשת שיש לתינוקות, מה עושים??? לקחת אותו לוטרינר??? ואם כן אז איך??? אני חייבת לציין שזה חתול שנראה די בוגר לפחות בן כמה שנים, הוא לא נותן לאף אחד להתקרב אליו , הליטוף שלי היה ממש בחטף , באופן כללי הוא נראה ממש טוב, אוכל שותה , מיילל כשאני באה לקרוא לו, אבל רק הבעיה הזאת בעור... זהו סיימתי לחפור.... תודה דפנה
שלום לכולם, יש שני חתולי רחוב שהעבירו לי בירושה להאכיל, הם בני שבע, הבחור שהאכיל אותם לפני הציל אותם בגיל שבועיים אחרי שאמא שלהם נדרסה, הם מאוד מטופחים, הזכר מסורס והנקבה מעוקרת, הבחור עבר לגור בירושלים (אני מתל אביב) ובגלל שהוא יודע שאני מאוד אוהבת חיות ויש לי שני כלבים ביקש ממני להאכיל אותם... אני מאכילה אותם כל יום ושמה להם מים כמובן אבל השאלה שלי היא כמה לתת, הרי לא משנה כמה אני אשים הם יאכלו, אז כמה אוכל כדאי לתת ובאיזו תדירות, אני מאכילה אותם בדרך כלל בערב. שאלה שנייה, שמתי לב שבשבוע האחרון הצטרפו עוד שני חתולים , שגם אותם בשמחה כמובן אני מאכילה, שמתי לב אתמול שלחתול אחד יש ממש בעיות עור, כליטפתי אותו הרגשתי שכל האור שלו ממש יבש ומקולף, הלכתי להביא פנס וכשהארתי אליו זה היה נראה כמו קשקשת שיש לתינוקות, מה עושים??? לקחת אותו לוטרינר??? ואם כן אז איך??? אני חייבת לציין שזה חתול שנראה די בוגר לפחות בן כמה שנים, הוא לא נותן לאף אחד להתקרב אליו , הליטוף שלי היה ממש בחטף , באופן כללי הוא נראה ממש טוב, אוכל שותה , מיילל כשאני באה לקרוא לו, אבל רק הבעיה הזאת בעור... זהו סיימתי לחפור.... תודה דפנה