שאלה לגבי דמי לידה, התפטרות ודמי אבטלה
אני חושבת שהצלחתי להבין לבד מהאתר של ביטוח לאומי, אבל אני רוצה להיות בטוחה
: אני שכירה מזה כ-5 שנים ושוקלת לצאת לחופשת לידה מוקדמת מהרגע שבו ניתן (49 ימים לפני המועד המשוער). מכיון שככל הנראה לא אחזור למקום העבודה הנוכחי, אני רוצה להתפטר לאחר הלידה, לקבל פיצויים ואח"כ - לעבוד או לקבל דמי אבטלה, תלוי במוכנות שלי / של התינוקת להיפרד זו מזו. הנקודה שלגביה אני צריכה הבהרה: אם אתפטר מיד לאחר שהתינוקת תיוולד - האם אהיה זכאית לכל דמי הלידה, על אף שהתפטרתי לפני שעברו 14 שבועות מיום שיצאתי לחופשת לידה? וכן - האם אוכל להתחיל לחתום בלשכה מיד לאחר ההתפטרות על מנת להתחיל את ספירת 90 הימים לקבלת דמי האבטלה? (אני חושבת שהתשובה לשתי השאלות היא כן, אבל עדיף להיות בטוחה לפני שאני מודיעה הודעות כלשהן בעבודה...). תודה ושנה טובה, דברת.
אני חושבת שהצלחתי להבין לבד מהאתר של ביטוח לאומי, אבל אני רוצה להיות בטוחה