שאלה לגבי דיבורית.

Superdror

New member
שאלה לגבי דיבורית.

ברשותי מכשיר סמסונג 622 ברשת סלקום. חבר של אבי הביא לי דיבורית של מכשיר סמסונג 620 (רשת פלאפון). האם הדיבורים של הסמסונג 620 תואמת את הדיבורית של 622 ? אני מדבר על דיבורית קבועה לרכב ולא על דיבורית אישית. הדגם של הדיבורית הינו SCH-N182. במידה והדיבורית אינה תואמת, היש איזה מקום שיחליף לי אותה לדיבורית תואמת את מכשירי בתמורה לתשלום סמלי ? בתודה, דרור.
 

ranzz

New member
אני יכול רק לשער שלא

מפני שה620 הוא CDMA וה622 הוא GSM.. מה גם שטרחו לציין בשם הדגם של הדיבורית שהיא CDMA..
 

ZVI120

New member
כמעט בטוח שזה כן מתאים.

המכשירים מבחוץ נראים אותו דבר ואותם מידות וזה מה שמשנה בהתאמה לדיבורית.
 

Superdror

New member
זה גם מה שאני חשבתי....

המכשירים זהים במראה שלהם(פרט לפומית) וגם בתכונות הם די זהים. העניין הוא שהלכתי למתקין מורשה של פלאפון ושאלתי אותו והוא ישר אמר זה CDMA, זה עם כרטיס(הוא אפילו לא ידע שקורים לזה GSM) וישר טען שזה לא יעבוד בגלל זה. הדבר נראה לי קצת תמוה ולכן באתי להיוועץ עמכם. האם יש פה מישהו שיכול להגיד לי ב100% האם זה יעבוד או לא ? לא מתחשק לי להתחיל להעביר כבלים באוטו ולגלות שזה לא תואם. המכשיר שלי גם לא מבוטח אז לא בא לי לגרום לו נזק, אחרת הייתי מחבר הכל בצורה "ערבית" ותוקע את המכשיר בתושבת. שוב, המון תודה לעונים.
 

ranzz

New member
באמת נראה לכם שהחיצונית חשובה?

החיצוניות היא הדבר האחרון שמשנה... אני דבק בדעתי ורק מהסיבה שבדגם הדיבורית מוזכר שהיא CDMA, הרגשה שכזאת.. נסה לדבר עם סאמסונג לא למתקין מורשה של פלאפון..
 

בן י

New member
לפי דעתי ההבדל היחידי שיכול להיות

שזה CDMA הוא שהאנטנה לא תתאים בעצם גם CDMA עובד על 1800, או שאני טועה. אם זכור לי טוב הדיבוריות של הסטאר-דרק (דיגטלי) מתאימות לכל הרשתות, גם נוקיה (מאותה סדרה כמובן) ועוד דבר ששמתי לב אליו לאחרונה זה שבדיבוריות החדשות ה"ראש" הוא אותו ראש ורק מחליפים את התושבת (מצאתי את זה בדיבורית של 6150 ושל V720). מה שאתה יכול לעשות זה לנסות לחבר את הדיבורית בבית (עם ספק 12V) ולראות אם זה עובד. זה ממש פשוט לחבר ואם אתה לא מצליח או מפחד תן למישהו אחר, רק ככה תדע אם זה באמת עובד.
 

אביעד11

New member
אין סכנה בלנסות

אני ניסיתי כמה פעמים לשים מכשירים בדיברויות זה לא פוגע בשום צורה או שזה יעבוד או שלא. ומנסיון עבר שיש לי,היה לי דיבורית של סטרטק CDMA באוטו והיא לא עבדה עם סטרטק GSM מקווה שעזרתי
 

ranzz

New member
יצאתי מנקודת הנחה שאין לו אפשרות

לנסות... אולי כי הדיבורית עוד לא אצלו או שהוא לא יודע איך לחבר אותה בלי מתקין..
 

Superdror

New member
קודם כל תודה לכולכם

את הידע לחבר דיבורית יש לי. אני די מבין בחשמל רכב ובכלל, התקנת דיבורית זה משחק ילדים. אני אתקין את הדיבורית היום בבית ואנסה. יש ברשותי שנאי 12 וולט שמוציא כחצי אמפר, אני משער שזה מספיק. הפחד היחידי שיש לי הוא גרימת נזק למכשיר הפלאפון. מכשיר הפלאפון שברשותי לא מבוטח ולכן אני התייעצתי אתכם לפני שאני הולך ועושה "שטויות". המון תודה לכולכם. יום טוב. ואם יש מישהו שיש לו משהו נוסף לתרום, אני אשמח לשמוע. דרור.
 

Superdror

New member
עדכון לגבי הדיבורית על מנת

לאמת דברים. אז ככה, אתמול לקחתי את הדיבורית,חיברתי אותה בצורה "חפיפניקית", מתח הכנסתי משנאי של חצי אמפר, 12 וולט. מחייג אל המכשיר, המכשיר עצמו מצלצל. דרך הרמקול של הדיבורית נשמע רק רעש חלש, בעת שדיברתי במיקרופון של הדיבורית, מי שדיברתי איתו שמע אותי, אך אני לא שמעתי אותו דרך הרמקול של הדיבורית אלא דרך הטלפון. לסיכום: הדיבורית של סמסונג 620 לא תואמת לסמסונג 622. אני אנסה לעשות לה הסבה כדי שתעבוד, אבל בשביל זה אני צריך שרטוטים של מבנה 2 הדיבוריות ועוד כמה דברים קטנים...... נראה לי שבלתי אפשרי להשיג את הנדרש, אז נוותר וזהו. המשך יום נעים דרור.
 

ranzz

New member
אני מתפלא

זה לא נראה כמו איקס גדול עקב שיטות שידור שונות כמו שחשבתי... אלא רק אי-תאימות קטנה במכשירים עצמם...
 

Superdror

New member
גם אני חושב כמוך

ולכן אני מחפש שרטוט של סדר הפינים בדיבורית של ה620 וסדר הפינים בדיבורים של ה 622. אולי אני אצליח לעשות משהו. כלומר, לחתוך את הכבל ולשנות את סדר החוטים כך שיתאים לטלפון שלי. דברים כאלו עשיתי בעבר. אבל לא נראה לי שאני אצליח להשיג שרטוטים של שני הכבלים על מנת לעשות את השינוי. (אני מדבר על שרטוטים של כבלי ה DATA).
 

ranzz

New member
אני דווקא חושב שיש מצב למצוא

פעם חקרתי נושא דומה ומצאתי המון שרטוטים של כבלי באס ומידע לכל הטלפונים הסלולאריים.. הכול היה אתרים ברוסית עם שרטוטים שלא אמרו לי כלום אבל אני בטוח שלך יגידו המון...
 
למעלה