שאלה לגבי דגם אוטובוס

מצב
הנושא נעול.

elians

New member
שאלה לגבי דגם אוטובוס ../images/Emo9.gif

שאלה לגבי דגם אוטובוס

חברים יש דגם כזה של אוטובוס NL או NLR? אם כן.. למישהו יש תמונת פנים של האוטובוס?
 

אורי404

New member
יש NL, ולא מעט תמונות שלו צילמת.

שאלה לגבי דגם אוטובוס

חברים יש דגם כזה של אוטובוס NL או NLR? אם כן.. למישהו יש תמונת פנים של האוטובוס?
יש NL, ולא מעט תמונות שלו צילמת.
NL=נידרפלור, כלומר; נמוך רצפה. זה המאנים הירוקים העירוניים של אגד, ויש כאלה הרבה ל"דן" - את שניהם צילמת והעלת לפורום. לגבי NLR - לא ידוע לי על כזה דבר.
 

elians

New member
אז אני גאה להכריז ... ../images/Emo9.gif

יש NL, ולא מעט תמונות שלו צילמת.
NL=נידרפלור, כלומר; נמוך רצפה. זה המאנים הירוקים העירוניים של אגד, ויש כאלה הרבה ל"דן" - את שניהם צילמת והעלת לפורום. לגבי NLR - לא ידוע לי על כזה דבר.
אז אני גאה להכריז ...

כי יש לי חלק בתרומת עבודתי למען נידרפלורים תוצרת מרכבים. אני עובד במקום בו מלטשים מוצרי פלאסטיק קשיחים וכמובן צובעים אותם ומוכרים ליצרנים שונים. מקום קטן . 5 / 6 עובדים גג מתעסקים עם הכנת פלטות ומיטות וכל מיני סוגי כנפיים למכשירי סיטי ורנטגן. ולאחרונה התחילו אף להכין את הכונסי אויר של המיזוג אויר, שהם הגיעו בקרטונים ראיתי עליהם NL / NLR והיה קצת מוכרת לי הצורה אז מסתבר שזה מיועד למכירה ל"מרכבים". היום דברתי עם הבוס והוא הסביר לי הכל. מה שבטוח שאת הכונסי-אויר האלו אני מכין מכל הלב :)
 
רגע, יש לי רעיון -

אז אני גאה להכריז ...

כי יש לי חלק בתרומת עבודתי למען נידרפלורים תוצרת מרכבים. אני עובד במקום בו מלטשים מוצרי פלאסטיק קשיחים וכמובן צובעים אותם ומוכרים ליצרנים שונים. מקום קטן . 5 / 6 עובדים גג מתעסקים עם הכנת פלטות ומיטות וכל מיני סוגי כנפיים למכשירי סיטי ורנטגן. ולאחרונה התחילו אף להכין את הכונסי אויר של המיזוג אויר, שהם הגיעו בקרטונים ראיתי עליהם NL / NLR והיה קצת מוכרת לי הצורה אז מסתבר שזה מיועד למכירה ל"מרכבים". היום דברתי עם הבוס והוא הסביר לי הכל. מה שבטוח שאת הכונסי-אויר האלו אני מכין מכל הלב :)
רגע, יש לי רעיון -
תסמן על אחד מהם במידה ואתה יכול, כמעט בטוח שזה יגיע ל NG החדשות, ונוכל לדעת שאתה עשית.
 
הם גם מיועדים לוולוואים העירוניים.

אז אני גאה להכריז ...

כי יש לי חלק בתרומת עבודתי למען נידרפלורים תוצרת מרכבים. אני עובד במקום בו מלטשים מוצרי פלאסטיק קשיחים וכמובן צובעים אותם ומוכרים ליצרנים שונים. מקום קטן . 5 / 6 עובדים גג מתעסקים עם הכנת פלטות ומיטות וכל מיני סוגי כנפיים למכשירי סיטי ורנטגן. ולאחרונה התחילו אף להכין את הכונסי אויר של המיזוג אויר, שהם הגיעו בקרטונים ראיתי עליהם NL / NLR והיה קצת מוכרת לי הצורה אז מסתבר שזה מיועד למכירה ל"מרכבים". היום דברתי עם הבוס והוא הסביר לי הכל. מה שבטוח שאת הכונסי-אויר האלו אני מכין מכל הלב :)
הם גם מיועדים לוולוואים העירוניים.
 
האם יכול להיות שה NLR

שאלה לגבי דגם אוטובוס

חברים יש דגם כזה של אוטובוס NL או NLR? אם כן.. למישהו יש תמונת פנים של האוטובוס?
האם יכול להיות שה NLR
הוא הNL שאגד +תעבורה רצו להביא ארצה ומשרד התחבורה אישר? (DAF הוא אמור להיות)
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה