יש NL, ולא מעט תמונות שלו צילמת.שאלה לגבי דגם אוטובוס![]()
חברים יש דגם כזה של אוטובוס NL או NLR? אם כן.. למישהו יש תמונת פנים של האוטובוס?
אז אני גאה להכריז ...יש NL, ולא מעט תמונות שלו צילמת.
NL=נידרפלור, כלומר; נמוך רצפה. זה המאנים הירוקים העירוניים של אגד, ויש כאלה הרבה ל"דן" - את שניהם צילמת והעלת לפורום. לגבי NLR - לא ידוע לי על כזה דבר.
רגע, יש לי רעיון -אז אני גאה להכריז ...![]()
כי יש לי חלק בתרומת עבודתי למען נידרפלורים תוצרת מרכבים. אני עובד במקום בו מלטשים מוצרי פלאסטיק קשיחים וכמובן צובעים אותם ומוכרים ליצרנים שונים. מקום קטן . 5 / 6 עובדים גג מתעסקים עם הכנת פלטות ומיטות וכל מיני סוגי כנפיים למכשירי סיטי ורנטגן. ולאחרונה התחילו אף להכין את הכונסי אויר של המיזוג אויר, שהם הגיעו בקרטונים ראיתי עליהם NL / NLR והיה קצת מוכרת לי הצורה אז מסתבר שזה מיועד למכירה ל"מרכבים". היום דברתי עם הבוס והוא הסביר לי הכל. מה שבטוח שאת הכונסי-אויר האלו אני מכין מכל הלב![]()
הם גם מיועדים לוולוואים העירוניים.אז אני גאה להכריז ...![]()
כי יש לי חלק בתרומת עבודתי למען נידרפלורים תוצרת מרכבים. אני עובד במקום בו מלטשים מוצרי פלאסטיק קשיחים וכמובן צובעים אותם ומוכרים ליצרנים שונים. מקום קטן . 5 / 6 עובדים גג מתעסקים עם הכנת פלטות ומיטות וכל מיני סוגי כנפיים למכשירי סיטי ורנטגן. ולאחרונה התחילו אף להכין את הכונסי אויר של המיזוג אויר, שהם הגיעו בקרטונים ראיתי עליהם NL / NLR והיה קצת מוכרת לי הצורה אז מסתבר שזה מיועד למכירה ל"מרכבים". היום דברתי עם הבוס והוא הסביר לי הכל. מה שבטוח שאת הכונסי-אויר האלו אני מכין מכל הלב![]()
הנה 2 תמונות פנים של M.A.N NL 263Fשאלה לגבי דגם אוטובוס![]()
חברים יש דגם כזה של אוטובוס NL או NLR? אם כן.. למישהו יש תמונת פנים של האוטובוס?
תמונה פנים שניה - 7261שאלה לגבי דגם אוטובוס![]()
חברים יש דגם כזה של אוטובוס NL או NLR? אם כן.. למישהו יש תמונת פנים של האוטובוס?
לוח המחוונים של 7350 - האדום הראשוןשאלה לגבי דגם אוטובוס![]()
חברים יש דגם כזה של אוטובוס NL או NLR? אם כן.. למישהו יש תמונת פנים של האוטובוס?
תודה רבה גברלוח המחוונים של 7350 - האדום הראשון
ויש לך אולי תמונה של האביזריםלוח המחוונים של 7350 - האדום הראשון
לצערי לא. אם יהיה לי זמן, אצלם לךויש לך אולי תמונה של האביזרים
המסומנים יותר מקרוב? כמו בתמונה![]()
האם יכול להיות שה NLRשאלה לגבי דגם אוטובוס![]()
חברים יש דגם כזה של אוטובוס NL או NLR? אם כן.. למישהו יש תמונת פנים של האוטובוס?
לא נראה ליהאם יכול להיות שה NLR
הוא הNL שאגד +תעבורה רצו להביא ארצה ומשרד התחבורה אישר? (DAF הוא אמור להיות)
אז אולי זה כינוי ל B7Lלא נראה לי
Copyright©1996-2021,Tapuz Media Ltd. Forum software by XenForo® © 2010-2020 XenForo Ltd.