שאלה לגבי גבינה צהובה

בילי28

New member
שאלה לגבי גבינה צהובה

ניסיתי היום להכין פיצה עם גבינת טופו בסגנון מוצרלה. אחרי שסיימתי את ההכנה - שני חצאי פיתה, רסק עגבניות, שום, פטריות, גמבה וגבינה - הכנסתי לתנור ל-15-20 דקות בחום בינוני. לצערי הגבינה לא נמסה אלא התייבשה. מה עשיתי לא נכון?
 

רנירן

New member
איזו גבינה זו?

לעודד לחות בתנור אתה יכול להכניס כלי חסין חום, לחמם את התנור וברגע שהוא לוהט להוסיף מים לכלי ואז את הפיצה - ככה יווצרו אדים. כנראה שהגבינה הזו לא שמנה כמו גבינה אמיתית. אתה יכול לשים שכבה דקה של שמן זית מעל הגבינה ולנסות שוב.
 

בילי28

New member
זו היתה גבינת טופו בסגנון מוצרלה

בכל אופן, תודה על העצות.
 

danielelsohn

New member
של חברת "טבע דלי"?

אם כן אז צר לי לבשר לך שהיא לא טבעונית, יש בה קזאין.
 

בילי28

New member
אני לא מאמינה!!!
:-

פשוט לא מאמינה שהכנסתי משהו חלבי לגוף שלי! איך פספסתי את זה?! משום מה הייתי בטוחה שכל המוצרים של טבע דלי טבעוניים. עכשיו מסתבר שלא. איזה קריזה!!! טוב, מעכשיו אבדוק בעשר עיניים כל מוצר שאני קונה. אוףףףףףףףף. אגב, זה לא הטעיית הצרכן? ואפילו סיכון חיים? העובדה שמדובר במוצר חלבי אינה בולטת, וזה יכול לסכן את חייו של מי שאלרגי, לא?
 

האלזה

New member
אין להם חובה להבליט שמוצר הוא חלבי

כתוב שיש טופו בפרוסות, לא שהפרוסות נטולות חלב, ככה שהם מכוסים, אבל את ממש לא הראשונה שנופלת עם המוצר הזה, אז כנראה שבאמת יש משהו מטעה בצורה שבה הפרוסות משווקות. החדשות הטובות הן שאפשר לקנות בבודהה פרוסות גבינ"צ שנמסות מעולה בטוסט
.
 

בילי28

New member
אני בספק אם הם מכוסים

המחשבה הטבעית של מי שרואה "פרוסות עם טופו" היא שזה לא חלבי, כך שבהחלט עלול לקרות מקרה שמי שאלרגי לחלב יקנה את המוצר. קל מאוד ליפול במלכודת הזאת בדיוק כפי שאני נפלתי. אם הייתי אלרגית לחלב, בהחלט הייתי עלולה להיפגע.
 

eietmo

New member
יקירה

אל תתני לזה לעצבן אותך. לכולם יש נפילות. אני אחרי כמעט 10 שנות צמחונות אכלתי צ'יפס שהמרכבים שלהם כללו שומן בקר (אני בד"כ בודקת 7 פעמים, אבל חבר שלי הכין לי אותם)...כן, זה מרגיש נורא אבל אין טעם להתעצבן בגלל זה
 

cwen

New member
יש לך את המוצר החדש או הישן?

הבנתי שיש להם מוצר חדש בלי קזאין שעדיין לא משווק בחנויות, אבל אפשר לקנות אותו במקומות בודדים. ויש את המוצר הישן, ה"טבעטוסט" שנמכר בכל חנות טבע, וברכיבים שלו יש קזאין.
 
למעלה