ToXiC TeaR
New member
שאלה לגבי בעיה קצת מוזרה..
שמעו במכונית שאני נוהג בה (גולף שנת 2000 בשביל לדייק קצת) יש בעיה מוזרה של... ג'וקים.. כן, יש ג'וקים קטנים שיוצאים מכיוון הפתחים של המיזוג על הדש-בורד... דרך אגב, כל פעם כמעט שנהגתי על האוטו(לא נוהג בו הרבה, נהג חדש) זכיתי בהופעת המקקים.. מה יכולה להיות הבעיה של הופעת המזיקים האלה?
שמעו במכונית שאני נוהג בה (גולף שנת 2000 בשביל לדייק קצת) יש בעיה מוזרה של... ג'וקים.. כן, יש ג'וקים קטנים שיוצאים מכיוון הפתחים של המיזוג על הדש-בורד... דרך אגב, כל פעם כמעט שנהגתי על האוטו(לא נוהג בו הרבה, נהג חדש) זכיתי בהופעת המקקים.. מה יכולה להיות הבעיה של הופעת המזיקים האלה?