שאלה לגבי בעיה קצת מוזרה..

ToXiC TeaR

New member
שאלה לגבי בעיה קצת מוזרה..

שמעו במכונית שאני נוהג בה (גולף שנת 2000 בשביל לדייק קצת) יש בעיה מוזרה של... ג'וקים.. כן, יש ג'וקים קטנים שיוצאים מכיוון הפתחים של המיזוג על הדש-בורד... דרך אגב, כל פעם כמעט שנהגתי על האוטו(לא נוהג בו הרבה, נהג חדש) זכיתי בהופעת המקקים.. מה יכולה להיות הבעיה של הופעת המזיקים האלה?
 

FX 35

New member
חח כנראה נכנסת עם אוכל או....

שהכנסת לאוטו משהו שהיה בו ג'וקים לפני כן.... אין ברירה תרסס איזה תרסיס או משהו כזה
 

R e D e a d

New member
חחח נשמע כמו אחד הסיוטים הרציינים

ביותר שיכולים להיו באוטו.. נראה לי שכדי לפנות למקצוען ולא לרסס סתם..
 

Shadow64

New member
../images/Emo6.gifתפעיל את המזגן על פול חום!

והנה לך ג'וקים צלויים...
 

ceyal

New member
גם אני הייתי בסרט.../images/Emo60.gif

אבל אצלי אלו היו עכבישים בעשרות תתאר לך נסיעה על 120 בכביש מהיר,שלפתע מול העינים יורד לך עכביש גדול מסוכך השמש... התברר שהם הגיעו אלי מהעץ שאהבתי לחנות מתחתיו. ריסוס אחד בכל הפתחים האפשריים..וזהו.
 

bhooo

New member
K300 עם מטהר אויר בפתחים

יעשה טוב את העבודה וגם לא יהיה ריח מסריח
 

לוטן זק

New member
אני אוהב יותר את הK-500....

יותר קטלני...
רק אל תשקח לאוורר את הרכב, הריסוס הזה לא ממש בריא לנשימה. לוטן
 

FX 35

New member
R e D e a d חרבשן אתה

מקצוען עאלק אפשר לחשוב ריסוס אחריזה חלונות פתוחים נגמר הסיפור
 

SENDA

New member
חברה תחשבו שניה איזה מוצר להכניס...

רוב המוצרים שהעלתם הם מוצרים רעילים לאדם ועם התנדפות מהירה. ישנם תרסיסים מיקרו קפסולריים שלא רעילים לאדם ויעילים גם במשך מספר חודשים לאחר הריסוס. חפש בחנויות דה באגר של כימגת, הוא יעשה את העבודה ...
 
למעלה