שאלה לגבי בלם

X T 5 0 0

New member
שאלה לגבי בלם

אולי מישהו יודע באיזה מוסך באיזור ת"א אפשר למצוא בלם אחורי לXT 500 מה נחשב למחיר סביר לבלם משומש(במוסך שלי אמרו לי שחדש יעלה בסיבות ה3000 ללא מע"מ ואין להשיג אותם). תודה.
 

X T 5 0 0

New member
לחוץ רק על התיקון

עצמו. אני דואג לא לעשות עוד נזק. עשיתי קצת קצת חיפוש לגבי סוג הבלם הספציפי שמתאים לי ולא ממש מצאתי. תוכל לעזור? עוד שאלה, האם זה נכון שיתאים לי רק בלם של XT? מדוע אין אפשרות לבלם של אופנוע אחר מאותה קטגוריה?
 

c881

New member
אתה מתכוון ל"בולם" או "בלם"?

לדעתי האישית, אם מתאמים נכונים תוכל להשתמש בכל בולם אחר. בקשר לבלם? יש מספיק חברות שמייצרות בלמים, תשאל את החברה של ה-סופרמוטו. יגידו לך.
 

Shredingerscat

New member
תעיף מבט ב

KEDO.COM Wilbers אחד הטובים שיש, למשל. תעשה חיפוש לפי XT600, אל תבהל מהגרמנית, האופנוע שלך זהה ל XT600 מאותה שנה (למעט הבוכנה והצילינדר שהם בקוטר קטן יותר). אסור ליבא בולמי זעזועים משומשים מחו"ל (לפי חוק).
 

ABOPOMPA

New member
אבל מה בערך סביבת המחירים של בולמים?

מישהו יודע?באמת בסביבת ה3000 שח לאחד??? אני יודע שבולמים של רכבים עולים הרבה הרבה פחות.... אם הזכרון שלי לא מטעה אותי מחיר בולם+עבודה זה בסביבות ה 450 שח....
 

enigo

New member
אין לך מה להשוות

בולמי רכב ברמת תחכום ואיכות המקבילה לבולם האחורי שלך עולים כמה אלפים גם כן. מה שעולה כמה מאות בודדות הם בולמי שמן פשוטים הרבה יותר, ועמידים הרבה פחות. ומעבר לזה, כל מה שתייצר במליון חתיכות יהיה יותר זול ממה שתייצר בחמישים אלף חתיכות. נסה למצוא בולם מתאים באיביי, או לבדוק עלויות שיפוץ. בד"כ אופציה ב' לא פחות טובה, והרבה יותר זולה.
 

lior237

New member
אם תגדיר מה קרה לבולם הנוכחי יהיה יותר קל...

לא רצים ומחליפים בולם ככ מהר -אלא אם נשבר...את רובם ניתן לשפץ (אופרוד במרכז,מוטופאן בצפון )הרבה יותר זול..
 

X T 5 0 0

New member
ההגדרה שלי לא תהיה מקצועית

אבל ההרגשה שלי אומרת שמשהו נתפס ולא בהכרח נשבר. כשאני לוחץ על החלק האחורי של האופנוע הוא שוקע מטה אבל לא חוזר מהר כפי שהיה עושה פעם. חשוב לציין שכן יש חזרה מסויימת אבל לא הייתי קורא לזה קפיציות. בנוסף יש רעש מאוד מחשיד שנשמע כמו חיכוך של חלק מתכתי על חלק מתכתי אחר, כמעט כמו חריקה של דלת ישנה. מבחינה חיצונית הוא נראה שלם אבל אני לא מכונאי וקשה לי להחליט. בנוגע לשיפוץ: היום בבוקר לקחתי את האופנוע למוסך המטפל, שם ללא פירוק או בדיקה יסודית(למעשה הבדיקה שקיבלתי הייתה לחיצה על החלק האחורי של האופנוע) נאמר לי שהבולם שבור, חדש יעלה בסביבות ה3000 ואין להשיג. יש אפשרות לישן אבל זה יקח זמן והעלות באיזור ה1200. את האמת אני לא יצאתי מסופק מהמוסך, בעיקר בגלל שאפילו לי, חובבן, הבדיקה נראתה כלא מקצועית, וגם בגלל שלא נאמר דבר לגבי שיפוץ. שוב, יכול מאוד להיות שבגלל חוסר הידע שלי נושא, זה נראה כלא רציני ולהם הבדיקה הספיקה בשביל לקבוע גזר דין. בכול אופן עשיתי טלפונים, וקיבלתי המלצות זהות, אופרוד. יום ראשון אני יבקר שם בתקווה לצאת עם חור פחות גדול בכיס. אולי משהו יכול לתת דוגמה לבולם שניתן לשפץ לעומת בולם שחייב להחליף. על מה לשים לב, מה לחפש?
 

lior237

New member
לפי מה שראיתי בפישים של 600

שאולי שונה -לא סגור על זה -לא ניתן לשפץ. יתכן ואני טועה .אבדוק מחר.
 

yoni21l

New member
נסה אצל אביXT

אני די בטוח שיהיה לו בולם משומש... דבר איתו - 0523278492
 

אאבבשש

New member
../images/Emo45.gif גם אם לא תמצא בלם יצא לך אולי יצא לך

לשתות תה צמחים אצל אחד האנשים היותר מעניינים בעולם האופנועים בארץ. מומלץ.
 

X T 5 0 0

New member
ניסיתי אתמול ואני ינסה שוב מחר

לבינתיים ללא תשובה.
 

eran 250

New member
מה הבעיה של הבולם?

אפשר גם לשפץ וזה אומנם לא כמו חדש אבל עולה פחות מ 1000 ש"ח...
 
למעלה