שאלה לגבי אסלה שיושבת מוזר

שאלה לגבי אסלה שיושבת מוזר

חבר שלי משכיר דירה ואנחנו קצת משפצים אותה לרוחו כדי שתהיה נעימה יותר. בחדר השירותים היחידי והקטן האסלה יושבת באלסון שכשיושבים זה עם הפנים לכיוון הדלת, במקום עם הפנים אל הקיר ממול. האם יש סיבה לצורת ישיבה זו? האם ניתן להזיז את האסלה? מה יכולים להיות הגורמים שהביאו למצב זה. עוד על השירותים, הניאגרה נמצאת בבוידעם וע"י חבל משיכה ניתן להוריד את המים... תודה
 

מיRים

New member
../images/Emo6.gif../images/Emo6.gif אסלה מוזרה: תפרטו.

למה לדעתכם זה לא בסדר שהפנים לדלת במקום לקיר? ניתן בהחלט להזיז אסלה!(אתמול אמרתי למישהו שאם בנו 70 קומות, אפשר גם להוסיף כיור..
) אז תזיזו. מה הבעיה, חבר'ה? יודעים איך? אם לא - אז תשאלו,נענע לכם. וברשותכם : עוד שאלה, מה מפריע לכם - (חוץ מהמוזרות כמובן) - שהיא יושבת באלכסון.. היא יושבת יציב???
 
חסרים אכן כמה פרטים...

נדמה לי שגם אם יושבים באלכסון יהיה קשה מאד לסגור את הדלת... (האסלה מאד קרובה אליה). חוץ מזה, שנראה לי בכל מקרה שיהיה יותר נוח לשבת ישר בצורה שהרגליים לא נתקעות בכלום וניתן לצפות בקיר שנעשה שיהיה מעניין לצפייה. בעצם, השאלה לבסוך האם ניתן לסובב אותה לפי רוצננו... מה דרוש? ומה בדיוק מחזיק אותה לריצפה? ואכן הדירה הזו מימי קום המדינה, מיטת סוכנות וארונות מטבח עם חורי איוורור עם פלסטיקים בדוגמא של מנועי סילון וכיור מרובע ענקי ועמוק.
 

nizanm

New member
אוקיי. אז ככה:

1. לנתק את האסלה מהצנור של הביוב והניאגרה 2. לעקור אותה מהרהפה. עכשיו תראו חור שתצטרכו לצפותו במרצפות תואמות 3. תניחו את האסלה איפה שאתם רוצים בדיוק במקום.תסמנו בטוש על הרצפה מסביב לאסלה 4. תעשו ברצפה חור בתחום שסימנתם בטוש - יותר קטן מבסיס האסלה שסימנתם 5. תהפכו את האסלה ותמלאו את הבסיס שלה במלט גבס סלוטיט - מה שתרצו תמלאו גם את החור שעשיתם ברתפה באותו חומר. 6. תעמידו את האסלה ותמתינו לייבוש לפחות 24 שעות. לא לגעת. 7. לחבר את הצנרת. 8. בדיקת נזילות. עוד שאלות? בהצלחה.
 

מיRים

New member
ולגבי הניאגרה-פעם היו ניאגרות כאלו.

אתם רואים וחיים את ההסטוריה של המדינה..
!!!
 
לאסלה

את האסלה לא ניתן להזיז מכיוון שיש שם צינור מאוד גדול שתיתצתרך להאריך אותו או להביא אותו למקום החדש. זה לא כ"כ פשוט אבל את הניאגרה אפשר פשוט תקנה נאגרה אחרת ותתקין אותה אם האסלה היא אסלה סטנדרטית זה ילך
 
למעלה