שאלה לגבי אישור משטרה מארה"ב

keypod

New member
שאלה לגבי אישור משטרה מארה"ב

אני עומד להגיד בקשה במסלול AEO בתל אביב וברגע האחרון גיליתי שמאחר שגרתי בארה"ב בכמה מקומות יותר מחצי שנה, אני נדרש להגיש גם תעודות יושר מה-FBI כולל טביעות אצבעות וגם מכל המדינות בארה"ב שגרתי בהם ולא רק מישראל... מצ"ב קישור להסבר http://www.cic.gc.ca/english/information/security/police-cert/north-america/united-states.asp מיותר לציין שזה מבאס לגלות שזה יכול לעכב לי את הבקשה... רציתי לשאול אם זה משהו שאכן נדרש, אם מישהו שהגיש במסלול הזה עשה את זה, כמה זמן זה לקח ואם יש לכם טיפים או המלצות תודה
 

keypod

New member
שאלת המשך

האם ניתן להגיש את הבקשה לשגרירות ורק אח"כ לשלוח להם את האישורים מארה"ב? אני מנסה לקצר את התהליך.. אם מישהו עבר תהליך דומה אשמח לשמוע תודה
 

yanivran

New member
מממ,

אני עשיתי משהו דומה בתהליך הישן, בעיקרון אני מתאר לעצמי שזה דומה, אבל תצטרך לברר איתם אם משהו השתנה. אנחנו גרנו בארה"ב כמעט שנתיים, והיינו צריכים להוציא אישור מהFBI, שהתבקשנו לשלוח לשגרירות רק בסיום התהליך (יחד עם הבדיקות הרפואיות), אבל כן, היינו חייבים לשלוח להם את האישור הזה.
 

yanivran

New member
עכשיו שמתי לב שאתה במסלול AEO

למיטב הבנתי מסלול AEO הוא מאוד מהיר יחסית ולכן הדרישה לאישור כמו גם הבדיקות הרפואיות נעשות למיטב הבנתי בתחילת התהליך, כנראה שתצטרך לבקש את האישור בהקדם, לוקח זמן לא קצר עד שמקבלים אותו (לנו לקח כחודשיים-שלוש אם אני זוכר נכון).
 

keypod

New member
תודה ושאלת המשך

הוצאת אישור רק מה- FBI או גם מהמשטרה במדינה שגרת בה?
 

ronik11

New member
המלצה מניסיון

תעשה טביעות אצבעות אצל אדם מוסמך ומוכר --- תבדוק עם שגרירות ארה"ב עם מי הם עובדים. אני עשיתי טביעות אצל טכנאי טביעות בדימוס ושלחתי ל-FBI בצירוף שיק בנקאי והטופס הנלווה--- קיבלתי את תעודת היושר תוך 9 ימים . רצוי לצרף לחומר ההגשה המורחב ולא להמתין כמו בתעודת היושר הישראלית . בהצלחה !
 
למעלה