שאלה לגבי איפון ואיפוד בבקשה???

  • פותח הנושא RO69
  • פורסם בתאריך

RO69

New member
שאלה לגבי איפון ואיפוד בבקשה???

עד לא מזמן עבדתי רק עם איפוד 30 ג'יגה ועם איטיונס 7. לאחרונה קיבלתי איפון מחו"ל ושידרגתי את האיטיונס ל-9 ,הסינכרון מול האיפון מעולה. אבל מול האיפוד הוא אמנם מסתנכרן אך מחק לי את כל העברית באיפוד (והיה לי עברית לפני )מה עלי לעשות כעת צריך את עזרתכם תודה
 

LinkTree

New member
בגדול יכול להיות שזה יעבוד לך

אתה צריך לעדכן את העיברית ידנית לפני סגירת האייטיונס ואז יכול להיות שזה יעבוד לך
 
למעלה