שאלה לגבי איפון ואיפוד בבקשה???
עד לא מזמן עבדתי רק עם איפוד 30 ג'יגה ועם איטיונס 7. לאחרונה קיבלתי איפון מחו"ל ושידרגתי את האיטיונס ל-9 ,הסינכרון מול האיפון מעולה. אבל מול האיפוד הוא אמנם מסתנכרן אך מחק לי את כל העברית באיפוד (והיה לי עברית לפני )מה עלי לעשות כעת צריך את עזרתכם תודה
עד לא מזמן עבדתי רק עם איפוד 30 ג'יגה ועם איטיונס 7. לאחרונה קיבלתי איפון מחו"ל ושידרגתי את האיטיונס ל-9 ,הסינכרון מול האיפון מעולה. אבל מול האיפוד הוא אמנם מסתנכרן אך מחק לי את כל העברית באיפוד (והיה לי עברית לפני )מה עלי לעשות כעת צריך את עזרתכם תודה