שאלה לגבי אופה לחם

hagit19791

New member
שאלה לגבי אופה לחם

מישהי יכולה להמליץ לי על מתכונים לאופה לחם? האם זה משנה אם רשום שמן חמניות ואני משתמשת בשמן קנולה? האם משנה אם אבקת חלב מלבין או חלב רגיל? איפה אפשר להשיג מלבין או אבקת חלב?מעולם לא השתמשתי ולא ראיתי בסופר רגיל תודה לכם יום נפלא
 
לא משנה איזה שמן משתמשים

אפשר גם להשתש בחלב במקום מים. אפשר לגוון את הלחם עם כל מיני : זיתים, עגבניות מובשות , אגוזים , שקדים, קווקר, סובין, בצל מטוגן. אפשר להחליף חלק מהקמח בקמח מלא. מה שחשוב, שהבצק לא יהיה רטוב מדי, שייראה גוש צוצק , ולא יבש מדיי - יהיה מפורר.
 

hagit19791

New member
קודם כל תודה רבה

אני עושה בדיוק לפי ההוראות ולא יוצא לי לחם שראוי למאכל. שאלה בקשר לשמרים: אני משתמשת בשמרים טריים, וכתוב שמרים מהירים, עד כמה זה משנה...? אני מאמינה שזה משנה, כי הלחם באמת לא תופח....ממש מרגיז איפה אפשר להשיג שמרים מהירים?אני לא ראיתי בסופרים רגילים, או שאני לא ממש יודעת מה לחפש תודה מראש שבת שלום
 
גם שמרים טריים אמורים ליצור תפיחה

האם מדובר במקרה חד פעמי שזה לא תפח ? אז יכל להיות שהשמרים הטריים לא היו טובים. אם זה חוזר על עצמו, יכל להיות שהיה עודף או חוסר נוזלים . לכמה זמן הייתה תכנית האפייה ? לקמח לבן 3 שעות , לקמח מלא כמעט 4 שעות ייתכן והיה עודף מלח או שמן אשר מפריע לשמרים להתפתח. רצוי להוסיף מעט סוכר, כדי לתת לשמרים מזון מהיר. האם במהלך האפיה הבצק תפח ? ולאחר מכן נפל ? האם היה ללחם ריח חזק של שמרים ? שמרים יבשים ניתן להשיג כמעט בכל סופר. באיזור של האפייה, זב בא בשקית ואקום, וזה מספיק להרבה זמן.
 
את יכולה לקבל הרבה מידע על אוכל

שלום יש לי אתר שבניתי ושם את יכולה לקבל הרבה מידע על מתכונים וגם על אוכל בכללי www.daynews.co.il שם יש את מה שאת רוצה בהצלחה :)
 
למעלה