שאלה לגבי אוכל

koval10

New member
שאלה לגבי אוכל

אנחנו מגדלים גור מאלמוט מעורב, בן 6 חודשים. גדול מאד. מאכילים ברויל קנין ג'וניור 3 פעמים ביום. כמה גרם הוא צריך לאכול ביום? לא שקלנו אותו אבל נראה לי הוא שוקל קרוב ל-30 קילו. ילד גדול! שיניים כבר יש לו, יפות ולבנות אנחנו גם נותנים עצמות בקר גדולו, טיפה מבושלות, 10 דקות בערך, הוא מאד אוהב, ומשמיד אותן תוך כמה ימים. אני רק דואגת האם הוא אוכל מספיק אוכל, לא מעט ולא יותר מדי. תודה רבה מראש!
 

sapirdvm

New member
שלום אנה

על כל שקית מזון יש היום טבלת הדרכה לכמויות ההזנה המומלצות.
אני ממליץ תמיד ללכת לעמודה של המשקל(גרמים) ולא של הכוסות כי לא תמיד יש את כוס המדידה המתאימה למזון(הכוס שהחברה מנפקת ומתכוונת)
תזכרי גם שזאת המלצה כללים ואם נשאר לו בצלחת מעט אוכל, או שהוא רעב למרות המנה שקיבל, ניתן להגדיל או להקטין ב5-10% בלי בעיה.
ממליץ להגיש לו בגיל הזה 2 ארוחות ביום. בקיץ הישראלי יש הרבה כלבים שאין להם תיאבון בבוקר כי חם להם מאד (אמרנו מאלמוט?) ולכן תתני לו בבוקר רבע עד שליש ובלילה את שאר המנה.
בתיאבון
 

koval10

New member
תודה על התשובה

אז ברויאל קנין אין כוס מדידה, ואמרו לי פעם, שאם לתת לו יותר אוכל הוא יעשה רק יותר קקי, כי האוכל מרוכז מאד. הוא אף פעם לא משאיר בצלחת. זה קרה רק כשלא הרגיש טוב.

האם ליוקונובה קיים אוכל לגורים?
 

sapirdvm

New member
בוודאי שיש להם


תתקשרי ל'בית ארז' ותדברי עם אורי שמעוני האחראי על החנויות והוא ידאג שתקבלי כוס מדידה.
גם ליוקנובה יש מזון גורים מסוגים שונים. יוקנובה היא אחת החברות שגם מחלקת את מזון הגורים לפי קבוצת הגזעים: קטנים, בינוניים וגזעים גדולים שלכל אחת יש צרכים שונים בהזנה כגור.
 
למעלה