שאלה לגביי כביסה למביני דבר

שאלה לגביי כביסה למביני דבר

יש לבעלי על חלק מהחולצות כתמי דאודרנט (פסים שהתקשו) שאני פשוט לא מצליחה להוריד. מה לא ניסיתי? לשים קליה עם הבדים במכונה, להשרות את החולצה בקליה, חומץ והניסיון האחרון: גליצרין. יש למישהו רעיון אחר?
 
את החולצות הלבנות אני מציעה

להכניס לגיגית עם מעט אקונומיקה ומים פושרים, להשרות כשעה ואז לשטוף ביד עם אבקת/נוזל כביסה. יש סבון נהדר לכתמים ששמו אסטוניש. הוא מוריד כתמים אפילו הקשים ביותר!! הבן שלי חזר ממסיבה מלוכלך כולו בקטשופ והסבון הוריד הכל. נסי ועדכני אותנו.
 
הבעיה היא דווקא עם חולצות צבעוניות

אבל את חושבת שהחומר שהמלצת עליו יוריד גם כתמי דאודרנט שהפכו למאד קשים?
 

azaria

New member
ולהחליף דאודורנט.

אני כבר שנים משתמש במשחת דיאודורנט של חלבין. אחלה דבר! לא צריך להשפריץ או למרוח או לגלגל כל יום כמה פעמים. מורחים טיפ-טיפה פעם בשבוע וחסל סדר ריח זיעה. גם באימון אינטנסיבי במילואים, בקיץ. זה עובד איכשהו על ידי חיסול החיידקים שניזונים מן הזיעה והליכלוך, והם אלה שיוצרים את הריח על ידי ההפרשות שלהם. אז כשאין את החיידקים האלה - הזיעה ניגרת כרגיל והליכלוך מצטבר כרגיל, אבל אין מי שיהפוך אותם למשהו מסריח. רעיון געוני שגם עובד. מה שכן, צריך להפסיק שימוש בדיאודורנט הרגיל למשך יומיים לפני שמורחים לראשונה את המשחה של חלבין. אז להתארגן על זמן מתאים. נניח סופ"ש בבית, כך שאפשר לרחוץ כל פעם שמתחיל להתעורר הצורך. אני מאוד ממליץ! ככה מורחים פעם בשבוע, אחרי מקלחת ולפני השינה. בבוקר רוחצים ושוכחים מדיאודורנט עד לשבוע הבא. (בהתחלה עשיתי את זה אחרי כמה ימים ולא שבוע שלם. אבל אחרי כמה פעמים כאלה עברתי לשבוע שלם ואין שום בעיה.)
 
../images/Emo26.gifהפתרון לדיאורדורנט הנה

יש תכשיר להסרת כתמים שניקרא "סנו קל" =הברש וכבס. אני משתמשת והוא מצויין. תופעת הדיאורדורנט מוכרת להרבה אז לפני שאת מכניסה למכונה שימי על הכתמים סנוקל. אפשרות נוספת שבעלך יעבור להשתמש בדיאודורנט ג'יל, ומומלץ לחכות עשר דקות עד שזה יתיבש ואז לשים את החולצה או פשוט בחורף עכשיו לרכוש לו גופיה לבנה ארוכה דקה מאוד מתחת לחולצות. מצרפת לך תמונה מוצר מעולה והמחיר 16.49 ש"ח וניתן לרכישה בכל סופר.
 
למעלה