שאלה לגביי הפריימר.. יש לי פריימר 6.5 והכנתי סרט מכל מיני סרטונים שיש לי, הוספתי קובץ מוזיקה ועכשיו אני רוצה לשמור את את הפרוייקט בתור סרט. אני באה לשמור אבל האפשרות מופיעה לי כלא ניתן ללחוץ. מישהו יודע מה לעשות? הנה תמונה-->