שאלה לגביי הפריימר..

ofirush

New member
שאלה לגביי הפריימר..

יש לי פריימר 6.5 והכנתי סרט מכל מיני סרטונים שיש לי, הוספתי קובץ מוזיקה ועכשיו אני רוצה לשמור את את הפרוייקט בתור סרט. אני באה לשמור אבל האפשרות מופיעה לי כלא ניתן ללחוץ. מישהו יודע מה לעשות? הנה תמונה-->
 

ofirush

New member
לאלא זאת אפשרות

לשמירת הפרוייקט..אני רוצה לשמור את הסרט עצמו.. מישהו יודע?
 

shevachs

New member
תשובה

FILE\EXPORT TIMELINE\MOVIE צריך לבחור הגדרות שמתאימות למחשב/ כרטיס ןידאו לתת שם ולשמור לדיסק מספיק גדול.
 
למעלה