שאלה לגארדמן

jones123

New member
שאלה לגארדמן

יש לי VXR200 2005 איזה שיפורים ישנם לקטנוע ועל איזה מהם הייתה ממליץ תודה.
 

guardmen

New member
זו שאלה לעיניין../images/Emo3.gif

בו נתחיל ככה, יש הרבה מאד שיפורים לקטנוע הזה. מנוע, קרבורטור, וריאטור, אגזוז, גיר, קלאץ, טורק אחורי, קאמ-שאפט להמשיך...
. רוב החלקים נמצאים כרגע במלאי, אתה יכול גם לבוא להתרשם משני קטנועי VXR כאלה שנמצאים אצלי כרגע בעבודה. ואם תרצה יש גם את ספינת הדגל של המשופרים, שנמצא ברשותי. אתה יכול להתרשם מהתמונה.
 

Mr. Pooh

New member
סליחה שאני נדחף, אבל לא ענית...

בראנר ניתן לשפר כל דבר כמעט. לדעתי שילדה אין צורך ומתלים אחוריים טרם נמצאו ברשת. כל השאר בר שידרוג. לגבי המלצות, בעיקרון הכל עניין של כסף, אבל יש כאלה שנותנים יותר תמורה לשקל (אירו) ויש שפחות. לדעתי המומלצים לפי סדר יורד הם: 1. ווריאטור קדמי 2. טורק (כמעט חובה ביחד עם הנ"ל) 3. טיונינג של מתלה קידמי 4. אגזוז (טיונינג הכרחי) 5. קרבורטור (כנ"ל) 6. קיט וקאמשפט. צמיגים והורדת ג'ק אמצע אני לא מחשיב. רפידות סינטר גם הן שיפור מבורך ביחד עם פלש"ז אך מדובר כבר בהתנהגות שונה ולאו דווקא טובה יותר. נ.ב. ממליץ על כיסא של 2002 ומטה.
 

guardmen

New member
../images/Emo4.gif על מה בדיוק לא עניתי?

אגב- מה עם הרצועות? עדיין מעוניין?
 

Mr. Pooh

New member
לי נראה שלא ענית מה מומלץ

בכל מקרה, מצאנו אותן רצועות בזול יותר.... אצל הדוד של עזרא מחו"ל. תודה בכל מקרה.
 

jones123

New member
תודה ועוד שאלה

יותר נכון שתייםטוב יותר נכון שלוש. לאיזה שיפור אפשר לצפות ועל איזה סכומים מדובר(הכסף הוא לא בעיה)? ועל אילו צמיגים הייתה ממליץ? שוב תודה לכל המגיבים.
 

guardmen

New member
המחיר תלוי במה שתחליט לשפר.

כל שיפור שתעשה בקטנוע אתה תרגיש את זה במיידי. לגבי מחירים ועלויות אתה יכול לפנות במסרים או בטלפון. לגבי צמיגים רק מישליין פילוט ספורטנקודה!!!
 

עידו 750R

New member
ואם אני רק ישמע שלא הבאת

מישלין פיילוט ספורט, חבל יש לקטנוע שלך פנים יפות
קח אוויר גארדמאן, בסוף עם הביקוש לא ישארו לך צמיגים. אגב מה מצב הויאקסארים אצלך? יש איזה 180 מומלץ שמחכה לקונה? כי מכרתי את האופנוע המוזמן מתחת לבגדים, אני עוד עלול להתפטות.
 

guardmen

New member
עידו צמיגים יש תמיד במלאי ../images/Emo3.gif.

במיוחד עבורך!!! אה כן, מישלין פיילוט ספורט אמרתי
. אין לי כרגע VXR למכירה, אבל אתה יודע איך זה, כל יום דברים משתנים. תהיה בקשר אולי נמצא לך משהו.
 

SMחן

New member
יש לי חבר שרוצה למכור VXR200

שנת 2005 הוא דורש 16 אם אני לא טועה...(הוא יד שנייה) (והוא גם השתחרר עכשיו וטס לחו"ל ואח שלו מוכר את הקקנוע) דבר איתי אם תרצה עוד פרטים.
 

עידו 750R

New member
אני מחפש 180 המודל הקודם

מה לעשות התקציב התקציב... מזה מחפש, כרגע אניל לא ממהר לשום מקום יש לי אוטו שמנייד אותי ואני מעדיף אחרי התאונה שהיתי לי לפני חודש להשאר מחוץ ל2 גלגלים עד הקיץ. אבל אתה יודע איך זה, הלב אך הלב..
 
יש לך קשר כלשהו עם חו"ל ?

שם תוכל להשיג את המחירים הזולים ביותר, אם יש לך סבלנות. תשקיע בסדר שרשם מר פו. ללא דמי משלוח, אין מי שיתחרה עם מחירי חו"ל. לעיתיםתוכל להשיג מחיריםטובים יותר גם אם יכללו דמי משלוח... במיוחד אצל דוד eBay. אם אין לך קשר שכזה עשה סקר מחירים כאן בארץ ופנה לכמה מוסכים, כי המחירים יכלוים לנוע לכל כוון ללא פקוח או פרופורציה. אתה רוצה הערכת מחיר ? זפר מה אתה מתכנן, אולי נוכל לעזור... ולגבי צמיגים... שוב, מהן דרישותיך ?
 

Chief san

New member
תודה, בבקשה, סליחה

יותר נכון [ביטוי המושאל מהעברית המדוברת לעברית הכתובה] שתי{ים} (שאלות) [בהתייחסות לכותרת "תודה ועוד שאלה (אחת)"] (,)טוב [ראה הערה ראשונה] (,) יותר נכון [טל"ח] שלוש (שאלות) (.) מקווה שעזרתי
 
למעלה