TheNightDevil™
New member
שאלה לבעלי רקע באופנועי ימאהה....
ידוע לי שישנו מנגנון באופנועי הכביש של ימאהה (אני יודע כמעט בוודאות לגבי ה-YZF600) שמתריע על בעיה שהאופנוע ``יודע`` עליה.... איך זה מתבצע ??? לפי הבנתי...עם סיבוב המפתח הנעה למצב ON קופצת המחט לסל``ד מסויים וחוזרת למקומה הראוי... ואם הבנתי נכון, ויכול להיות שלא הבנתי, אז ישנה טבלה, או רשימה של היצרן לגבי אופי הבעיה ...לפי אופי ``קפיצת`` המחט.... מי שראה את המחטים ב``אוטובוס``, קופצים עם הסיבוב מבין על מה אני מדבר. זה דומה מאוד ולא קורה כל פעם....אלא רק שיש בעיה כל שהי עם האופנוע. האם זה נכון ? האם מישהו זכה לראות או לחוות את זה ?? האם למישהו יש אופנוע כזה ויכול לוודא את זה מול הספר או מוסך ? מקס ???....אולי אתה יודע ?? אני לא בטוח לגבי ה-R6....או ה-R1...אבל מייקי ??...שמעת על זה ??? אתה יכול לספר על זה יותר ?? מישהו ??....הלווווו ???...יש מישהו בבית ???
השדון...מקווה שהסביר את עצמו טוב...ואם לא אז תשאלו.... 
ידוע לי שישנו מנגנון באופנועי הכביש של ימאהה (אני יודע כמעט בוודאות לגבי ה-YZF600) שמתריע על בעיה שהאופנוע ``יודע`` עליה.... איך זה מתבצע ??? לפי הבנתי...עם סיבוב המפתח הנעה למצב ON קופצת המחט לסל``ד מסויים וחוזרת למקומה הראוי... ואם הבנתי נכון, ויכול להיות שלא הבנתי, אז ישנה טבלה, או רשימה של היצרן לגבי אופי הבעיה ...לפי אופי ``קפיצת`` המחט.... מי שראה את המחטים ב``אוטובוס``, קופצים עם הסיבוב מבין על מה אני מדבר. זה דומה מאוד ולא קורה כל פעם....אלא רק שיש בעיה כל שהי עם האופנוע. האם זה נכון ? האם מישהו זכה לראות או לחוות את זה ?? האם למישהו יש אופנוע כזה ויכול לוודא את זה מול הספר או מוסך ? מקס ???....אולי אתה יודע ?? אני לא בטוח לגבי ה-R6....או ה-R1...אבל מייקי ??...שמעת על זה ??? אתה יכול לספר על זה יותר ?? מישהו ??....הלווווו ???...יש מישהו בבית ???