שאלה לבעלי ידע במשפטים

שאלה לבעלי ידע במשפטים

יש לי שאלה שמוזר לי שלא נתקלתי בה עד כה בפורום (אם כי אני יחסית חדש פה). מה קורה מבחינת החוק לבעל שאשתו מגלה על רומן שלו, או סתם סטוץ, בקיצור יחסי מין מחוץ לנישואין ? האם הוא עלול לאבד את כל זכויותיו ברכוש המשותף? מה מבחינת ילדים? מה ההבדל מבחינת פניה לבי"ד רבני או אזרחי? ומה קורה בכיוון ההפוך? האם כשהרומן/ סטוץ הוא של האישה היא יותר או פחות פגיעה מבחינת החוק? מה לגבי קשר וירטואלי בלבד, שלא מומש למפגש פיזי? כמובן שהכוונה לא למקרה בו הזוגיות ממשיכה אלא למצב שבו מוכרזת מלחמה ע"י הצד הנפגע.
 

צ הו בה

New member
לא משפטנית

אבל עסקתי קצת בתחום הזה. אין ספק שבנושא הזה יש לכם הגברים יתרון משמעותי עלינו הנשים. אישה נבגדת צריכה להוכיח כי הבעל שלה מנהל מערכת יחסים רצינית הכוללת הוצאות כספיות וחיים משותפים. לצערנו גם אז הרבנות מקלה ראש עם הגברים. כל עוד הגבר יטען שהוא מעוניין לשקם את חיי הנישואין ואינו מחסיר מעצמו בבית, האישה באמת יכולה להמשיך לדבר ללאמפה.
בקשר למקרה של אישה הנתפסת בבגידה - מעדיפה לא להכנס לזה. עצוב....
 
חחחחחחחחח

זו סוגיה שקשה מאוד להוכיח אותה בבימ"ש אלא אם כן יש לך עדויות חותכות, קרי צילומים, הקלטות וכו'.. לגביי הגבר הנושא פחות רגיש מאצל האישה, ברגע שאישה בוגדת אזי היא יוצאת מביתה כביום היוולדה עם אות קין על מצחה, ביה"ד מחוייב לגרש אותה מעל בעלה מאחר ברגע שהיא בגדה עפ"י הדת היהודית היא אסורה לבעלה!! אצל הבעל זה קצת שונה, גם אם הוא בגד ביה"ד הרבני עדיין טוען לשלום בית!! למה? ככה!! לגביי רכוש.. ביה"ד הרבני שולל מהאשה כל רכוש, ביה"ד האזרחי עוד איכשהו מנסה להגיע לפשרה כלשהי.. בכל מקרה עם הגבר יש המון הקלות לעומת אישה שבוגדת.. למה? ככה!! לגביי ילדים.. גם בביה"ד הרבני וגם האזרחי הילדים ישארו בחזקת האם בטענה: "טובת הילד לצד אימו" כל עוד והאם שפויה בנפשה.. למה? ככה!! מקוה שעזרתי קצת.
 
כל מין והחוסרים שלו..

נשמע שאתן באמת מקופחות ביחס אלינו. אתן יכולות להתנחם במולטי-אורגזמה שלנו אין...
 

צ הו בה

New member
../images/Emo8.gif וגם בתיבת המסרים ההומה...

לפחות בתחילת הדרך.. חחחחח
 

y007007

New member
../images/Emo132.gif../images/Emo163.gifגבר הכל כתוב בלינק>>>>

 

NיNה

New member
השאלה הגדולה היא באיזה בית דין

מדובר?! , אם ברבני אזי לגבר יתרון, אם בבית דין לענייני משפחה אז לאף צד אין יתרון.
 

trainspotter

New member
יש מה שנקרא מרוץ סמכיות מי בא קודם

אם אתה או היא נתפסתם עדיף כמה שמהר בבית דין משפחה ועדיף לנסות לגישור כי בדרך כלל זה יוצא מכוער
 
למעלה