שאלה לבנות...

חופ שיה

New member
../images/Emo12.gifמניסיון?

(חופשיה לא עזבה את הצחוקים, פשוט הרמת להנחתה).
 

lianb1

New member
אין על קרחים/ מאפירים

הכי סקסי שיש ....... ....... פרק ג' שלי - בבית אבות !
 

Octopussy

New member
פתאום אורך השיער קובע ?

גודל הכרס קובע גם ? שנת הלידה - מה זה בודקת ת"ז על השטיח לפני המיטה ? עד היום רק האורך שיחק גורם לסקס... יש שינוי באוויר הסקסי ?
 
לכל אחת יש מה שמדליק אותה. מה לעשות../images/Emo201.gif

מצטערת אם גילית את זה רק עכשו
ויש אפילו נשים שיודעות מה עושה להן את זה ומה פחות.
 

חופ שיה

New member
תמיד אהבתי גודלים יותר ממני

אבל מעולם לא אהבתי מבוגרים יותר ממני (40+). היה לי ניסיון אחד בלבד עם גבר שעובר את גיל החמישים וממש לא היה בנינו חיבור. אני לא חושבת שלגיל יש אפקט כל כך משמעותי על טיב הסקס שיהיה לך איתו , זה יותר תלוי באופי, ביכולות הפיזיות שלו, ביכולות החיזור שלו וברמת ההדלקות שלך ממנו. מניסיוני האישי - הגיל לא מרמז על טיבו של הגבר במיטה, בכלל לא ברורה לי המשוואה הזאת זו דעה רווחת שאין לה בסיס לדעתי.
 
../images/Emo45.gifבהחלט אבל יש בנות שזה מדליק אותן..

אם כי לאחרונה...כנראה בשל גילי המתקדם..מצאתי את עצמי נמשכת גם לצעירים מאד. כנראה השורה התחתונה היא הגבר עצמו ולא משנה באיזה גיל הוא כרגע. (אלא אם כן יש למישהי פטיש כזה או אחר).
 

ירח12

New member
כדאי לך.

היה לי רומן קטן עם מישהו במשרד ב 49 ואני אומרת לך , שהיה לי כיף בטירוף!!!!! עם איך שהוא היה משחק איתי הייתי פשוט נגבנת, הנשיקות אחרות ה"פור פלי" , הסקס עצמו.....! כנראה שניסיון עם שנים עוזר והרבה. אוף עשית לי חשק.
 

ירח12

New member
האמת היא שתמיד כדאי לנסות.

וגם חברה שלי שהייתה עם מישהו יותר מבוגר ממנה ב15 שנה אמרה אותו הדבר. ובכלל יש להם חרמנות אחרת....... הם יותר טורפים אותך עם העיניים..........
 

tutina78

New member
../images/Emo45.gifבדיוק!

אני יודעת שזה נשמע קצת פרוורטי אבל גברים מבוגרים נותנים הרגשה שאת כמו ילדה. עשיתם לי חשק מטורף אני חייבת לפתות אותו ולהכניס אותו למיטתי. רשמים ינתנו בהמשך...
 
למעלה