שאלה לבנות

נבני

New member
שאלה לבנות

אני לא שואל אותכן משהו כמו: איך נראה בולבול?
אלא שאלה של יחס לבנות לזין כמה באמת משנה האורך? זה משפיע בשבילכן הרבה בתחושה? והאם הייתן משוות זין בגברים לציצי בנשים? (כלומר בחשיבות בחברה)
 

נבני

New member
אה ושאלה כללית

מה אתם אומרים על 11.5 ס"מ יחסית לגיל 13? (חחח אני עדיין מודד ומשווה) חברים שלי אמרו שיש להם חלק בערך כמו שלי חלק 13-14... 11.5 הגיוני? (טוב זה לא גורלי, כי לא כולם גדלים באותו קצב.)
 

pookulun

New member
אל תיהיה מודאג ממש עכשיו

למה כי אני ממש מבין יותר...סך הכל שנה מעליך...אבל חפיף. בגיל 14 יש לי 15... כמו שאמרת,חלק מתבגרים מהר וחלק פחות
 

Hubert Hubert

New member
איזה שטויות! לדבר עם הזין...

ממש קשקוש! מאיפה אתה מפליץ את הדברים האלה? אגב, אני הייתי משמיע לזין שלי מוסיקה קלאסית ויש לי כבר 27 ס"מ, אז אולי כדאי גם לך. שלי אוהב את מוצרט אבל זה נראה לי יותר עניין של טעם. לדבר עם הזין, נו באמת...
 
....

אם יש לו 5 ס"מ והוא בכ"ז מספק אותי [לאו דווקא בחדירה...] אז מה אכפת לי מה הגודל שלו?!
 

EROTOMANIA

New member
אממ.. לי אישית

הגודל באמת משנה. כי אני פשוט לא מרגישה כלום אם הזין ממש קטן... :\ ולדעתי אין בכלל השוואה בין זין לשדיים. שדיים לא תורמים לאורגזמה כמו שזין גדול תורם. ואם יש לבחורה שדיים גדולים\יפים, זה לא אומר בהכרח שהיא טובה במיטה.
 

אסף0202

New member
זה ממש לא נכון...

לי למשל יש 15 ככה שזה לא מי-יודע-מה גדול וחברה שלי יכולה גמור איתי תוך 3-5 דקות אפילו מחדירה בלבד, וזה קרה כבר כמה פעמים אז יכול להיות שלך באמת חשוב הגודל אבל לא כולן.
 

אסף0202

New member
מה אתה רומז שהיא זייפה?

גם אני חשבתי על זה, אבל תאמין לי שבדקתי טוב טוב ת'עסק וגם חקרתי אותה לעומק בעניין (וגם את חברה טובה שלה שהיא ידידה עוד יותר טובה שלי) והיא לא מזייפת אין מצב.
 

אסף0202

New member
אבל שמע קטע...

בתחילת דרכינו, עוד כשהייתי גומר יחסית מהר הייתי עושה לפעמים הפסקה כזאת כשהייתי קרוב לשיא כדי לא ישר לגמור ולהמשיך עם זה ליותר זמן, אתה מבין הפסקות לכמה שניות ככה וממשיכים, אז פעם אחת היא הייתה כבר ממש קרובה לאורגזמה וגם אני אבל בגלל חוסר התקשורת שהיה בינינו בהתחלה הפסקתי כי חשבתי שהיא לא עד כדי כך קרובה כמוני (כי אני ממך הלכתי לגמור) אז אחרי כמה שניות שהמשכתי שוב היא כבר הייתה ממש ממש יבשה שלא יכולתי כבר להכנס כאב לה רצח ככה הייתי אומר אפילו איזה רבע שעה ניסינו ועדיין לא יכולנו להמשיך. ויעני זה בטוח אומר שהיא הייתה בדרך לגמור אם פתאום כשהיא הייתה קרובה לשיא והפסקתי היא התייבשה, לא כן?!
 
למעלה