שאלה לבנות

תלוי

את יודעת מה? אישית, אני לא זקוק לרכישת ידידות חדשות כשיש לי בת זוג, זה מיותר בעיניי, אלא אם כן היא חברה משותפת של שנינו. בזוגיות היא ומה שכבר יש לי- מספיק לי, בשביל מה להכניס את אפקט הקנאות, בשביל מה? אני מסתפק בחברה שלי, ידידים מסוג זכר זה כבר משהו אחר. אבל לא אצור או אמנע ככל שניתן מיצירת קשר ידידותי עם המין השני כשיש לי בת זוג.
 

sweetdreams

New member
משהו לגבי קינאה

קינאה זה רע!! קינאה נובעת מחוסר ביטחון עצמי או מחוסר אמון, והיא הרסנית! אני ממש לא קונה את כל אלה שטוענים שקינאה מראה על איכפתיות, ושזה טוב, ושצריך שיהיה קצת. אני לא יודעת מה איתכם, אבל לי ממש לא יהיה נעים לדעת שבן זוגי מקנא לי ושהוא דואג אם אני מדברת או נפגשת עם ידיד שלי. דבר ראשון, בגלל שלא נעים לי שלא נעים לו. דבר שני, שאין סיבה לדאגה שלו. ודבר שלישי, שזה מראה לי אחד משני דברים, או שהוא לא סומך עליי, או שהוא לא מספיק סומך על עצמו שהוא טוב בשבילי ושאני צריכה כביכול למצוא דברים אצל אנשים אחרים. עכשיו, אני יודעת שזה נורמלי, ושאנשים מקנאים. אבל אפשר לשלוט בזה ע"י זה שמבינים מאיפה היא בכלל נובעת. או לפחות להביא את זה לרמת הסביר. אני מודה שאני בנאדם פתוח, שמדבר עם הרבה אנשים, ותמיד התחברתי יותר לגברים מאשר לנשים. ואני יכולה גם לומר שמתי שאני בקשר עם מישהו, לאותו בחור אין ספק שאני איתו, ואיתו בלבד, ואין לו שום צל של ספק שאין לי ולא יהיה לי כלום עם אף אחד מידידיי או ידידותיי. וזה כנ"ל גם ההפך. בנאדם שאני לא אוכל לסמוך עליו, ואדאג לגבי כל בחורה שהוא מדבר איתה, אני לא אשאר איתו! אבל עם בחור שגורם לי להרגיש טוב, ואני בטוחה בקשר שלנו, אין את הקנאה הזאת בכלל. היא מלכתחילה לא קיימת, ועוד בלי להתייחס לקיומן או אי קיומן של אי אילו בחורות בסביבתו!
 

BlackUnicorn

New member
תראה

1. אתה חייב להודות שזה מעלה נורה אדומה כשבן הזוג מסתיר פגישה עם בני המין השני. אישית אני מספרת הכל לבן זוגי, ולאו דווקא כדי למנוע אי הבנות - אלא פשוט כי פתיחות היא דבר מבורך אצלנו (ורצוי שיהיה אצל כל זוג). 2. השאלה היא כמה זמן הם ביחד, שכן אחרי תקופה מסויימת שהם זוג ולא שני יחידים, היא ועוד איך חייבת לו דין וחשבון.
 

זכוכיות

New member
פתיחות היא בהחלט דבר מבורך,

אבל לפעמים דברים נקבעים בספונטניות, ברגע שאת קובעת משהו את מתקשרת ומחלקת דו"ח מפורט?
 

טל קר

New member
אבל במקרה כזה, מכירים לפחות ת'ידיד

לא? כלומר לא הייתי מצפה לדו"ח על כל יציאה ספונטנית עם ידידה, כן הייתי מצפה לדעת שאחת (או יותר) כזו קיימת וטיב הקשר איתה.
 

טל קר

New member
הייתי רוצה להאמין שהייתי יוצאת עם

מישהו שמברר לפני שהוא מאשים. אבל הייתי מסבירה את הסיטואציה, והיינו מדברים על זה, ואם אחרי זה הוא עדין היה בסרטים כאילו אני בוגדת בו בזמן שאני לא, IT WASN'T MEANT TO BE.
 
מה הייתי עושה?

הייתי מבינה שיש קצר גרוע בתקשורת ביני ובין החבר שלי אם הגעתי למצב שיצאתי בלי לשים לב שזה מפריע לו ובלי שהוא יהיה מסוגל להגיד לי שזה מפריע לו עוד לפני שיצאתי, והייתי בודקת אם אפשר לתקן כל זה בהנחה שהקשר שלי עם החבר שלי טוב ושהידיד הוא באמת רק ידיד
 

yuli c

New member
אז ככה...

באופן אישי אני חושבת שזה שנמצאים בקשר זוגי זה לא אומר שאסור שיהיה לצד השני ידידים/ידידות מהמין השני. כל חבר שהיה לי ידע שיש לי ידידים שהכרתי הרבהכ לפניו ואין סיבה שאני אנתק איתם את הקשר בגלל שיש לי בן זוג. אף פעם לא נוצר מצב שחבר שלי קינא בידיד. אבל, זה בהחלט תלוי באיזה צורה עושים את הדברים, לדוגמה אם אני רוצה ללכת למופע מסויים אני קודם כל מציעה לחבר שלי לבוא איתי, יצא שהוא לא אוהב את המופע שאני רוצה ללכת אליו אז לא תהיה לו בעיה שאני אלך עם ידיד. וגם ההפך ידיד הציע לי ללכת למופע אני אשאל את החבר אם הוא מעוניין לבוא, במידה שהוא לא אוהב את המופע המסויים אז לא תהיה לו בעיה שאני אלך עם הידיד. מה שאני מנסה לומר כאן, שמבחינתי זה אפשרי שיהיו לצד השני ידידים/ידידות כל עוד זה נעשה בצורה גלויה בלי להסתיר מהצד השני.
 

ליאן.

New member
תגדיר 'ידיד'.

האם הוא מעוניין בה באיזשהו אופן או שהכל אפלטוני לחלוטין?
 

קווטר

New member
ככה ככה

הוא מעוניין, אבל היא ממש לא וזה ברור לידיד שלא יקרה בניהם כלום והוא גם לא מנסה. החבר לא יודע שהידיד רוצה, החבר פשוט לפי מה שאני יודע לא סובל שהיא עם אחרים ולא פעם עושה סצינות שכאלה ומאשים אותה.
 

yuli c

New member
לפי דעתי...

תראה... ידידות בעני זה קשר אפלטוני ששום צד אינו מעוניין בצד השני במשהו שהוא מעבר לאפלטוני... העניין הוא לא אם החבר יודע הוא לא, העניין הוא שאם צד אחד מעוניין במשהו שהוא מעבר לאפלטוני אז בעיני הקשר בינהם הוא כבר לא ידידות במובן ה"תמים" של המילה גם אם אין בינהם כלום. ועצם זה שהיא מוכנה לצאת עם "ידיד" שמעוניין בה כיותר מידידה (גם אם הוא לא מנסה) בעיני זה בעייתי.
 

ליאן.

New member
גם אני הייתי מתעצבת

אם החבר שלי היה נפגש עם מחזרת. זה לא לעניין!!
 

SIVANPA

New member
אני לא הייתי מגיעה למצב כזה

לא הייתי יוצאת עם ידיד. כי בדיוק כמו שאני לא יאהב את הרעיון שהחבר שלי יצא עם ידידה ככה אני לא אצא עם ידיד. חוצמזה לרוב הידידים יש אינטרס, רוב הידידויות התחילו כקשר רומנטי שלא הסתדר, או שאחד הצדדים רצה קשר והשני לא , ככה ששומדבר לא תמים, אז מראש אני ויתרתי על הידידים שלי כדי להיות נטו עם החבר, וגם הוא.
 
אני אומנם לא בת.

אבל גם לי יש ידידות, את החברים שלהן אולי ראיתי פעם אחת גג שתיים ואני לא רואה שיש לאף אחת מהן בעיה לפגוש אותי. שהקשר טוב סומכים על בן/בת הזוג, נכון שחלק מהזוגות מספרים מראש לבן הזוג עם התוכניות שהיו או על מה עשו היום אבל לא בתור אקט של דיווח אלא בשביל לחלוק את חוויות היום.
 
למעלה