שאלה לבנות

קווטר

New member
שאלה לבנות

אם היתן יוצאות לבלות עם ידיד רק לאכול ולהסתובב קצת בקניון, והחבר היה מתקשר ומאשים שאתן בוגדות בו. מה היתן עושות?
 

BlackUnicorn

New member
יש כאן כמה שאלות

1. האם החבר ידע על הבילוי המשותף? 2. האם יש לחבר סיבה טובה לחשוד? (לדוגמא הידיד חושק בך, הידיד הוא בכלל אקס, היית מעוניינת באקס וכן הלאה) ברמת העקרון - אם אין לו סיבה לחשוד - הוא ידע על הפגישה, והוא מכיר את הידיד - אין סיבה שהוא יאשים אותך שאת בוגדת בו. בקיצור - תלוי בסיטואציה. אישית, אני יודעת שאצלי זה לא היה קורה. למה? 1. אנחנו לא קנאיים. 2. אנחנו מודעים לידידים אחד של השני. 3. אנחנו נותנים אמון אחד בשני.
 

קווטר

New member
אני לא בחורה

סתם שאלתי מתוך עניין של מישהי שאני מכיר החבר לא מכיר את הידיד, אין לו סיבה לחשוד בכלל כי היא לא תבגוד בחבר שלה בחיים. והוא גם לא ידע על הבילוי כי היא לא חייבת לו דין וחשבון על כל פיפס שהיא עושה.
 

לי י

New member
אף אחד לא מת על הסיטואציות האלה

כמה שפחות ידידים וידידות מחוץ לקשר מה טוב.
 

sweetdreams

New member
ממש לא מסכימה איתך!

מה זה אף אחד לא מת על הסיטואציות האילו?? הבחורה באמת לא חייבת דין וחשבון לחבר שלה, ומותר לה לקיים קשרי ידידות עם בנים. ואם הקשר בניהם הוא בריא, ויש בניהם אמון, ואין לכאורה שום סימן להתעניינות מצד הידיד, אז אני לא רואה מה הבעיה. ובטח לא רואה שום בסיס להאשמה בבגידה!! מה זה, אירן?? אם כבר, אז אולי בגלל שהוא לא מכיר את הידיד, אבל עדיין, זה לא בסיס כדי לקפוץ למסקנות. יכולות להיות כמה סיבות הגיוניות ללמה הוא לא מכיר אותו. ודבר אחרון, לגבי כמה שפחות ידידים/ות מחוץ לקשר, אני רואה את זה בתור טיפול בסימפטום (להעלים ידידים) במקום לטפל בבעיה (לבנות קשר בריא על בסיס אמון). ממש לטאטא מתחת לשטיח. אם נעלים את הידידים אז הכל יהיה בסדר והעולם יהיה מושלם!
 
לא נכון

אני מסכים עם לי , היא צודקת. כשיש הרבה ידידים ( במיוחד כשהם בגדר " אנונימיים " ) זה מפתח לצרות. צודקת.
 

sweetdreams

New member
אני לא חושבת שהחיים הם טלנובלה

ולא חושבת שיש סיבה להיכנס לסרטים ולדרמות מכל דבר. אני לא חושבת שיש סיבה שלבחורה לא יהיו יותר ידידים מהרגע שיש לה חבר, ושאסור לה ליצור קשרים חדשים. אני לא חושבת שכל קשר בין בחור לבחורה מהווה בסיס לבגידה. ובטח לא רואה בגידות בתור "תאונות" או "דברים שקורים". זה נובע לגמרי מתוך בחירה, ולכן זה ממש לא משנה אם זה עם ידיד או סתם בחור אקראי. בחור שמודאג לגבי החברה שלו שיוצאת עם ידידים שלה יכול באותה מידה לדאוג שהיא תצא עם חברותיה לדוגמא, ותפגוש בבחור אקראי, ותחליט לבגוד איתו. ברגע שאתה אומר שידידים זה מפתח לצרות, אני ישר מגדירה את הקשר עצמו כבעייתי. כי אם זה היה קשר בריא בין שני אנשים שאוהבים ומכבדים אחד את השני, וכנים אחד עם השני, ויש בניהם אמון, אז לא היתה סיבה לדאוג לגבי גורמים חיצוניים.
 
לא אמרתי שאסור ליצור קשרים חדשים

אמרתי שהרבה " ידידים " " ידידות " ( בהחבא, בהסתר ) לא משהו בריא למערכת יחסים. במיוחד אם הם בגדר - " אלמונים ".
 

sweetdreams

New member
מסכימה לגבי האלמוניים

אם אתה מדבר על ידידים בהחבא, אז אתה צודק!
 
בעיקר על ידידים בהחבא.

וביחד עם זה, ריבוי ידידים בקשר גם לדעתי לא בריא. הכוונה לרכישת ידידים חדשים בזמן קיום קשר.
 
כי עובדה

זה מתכון לבעיות בקשר. תעברי קצת על הפורום, תראי כמה שירשורים נפתחו שעוסקים בנושא הזה וכמה בעיות נוצרו בגלל הנושא הזה. פשוט מתכון לצרות בקשר.
 

sweetdreams

New member
אבל למה הבעיה היא הידידים?

ולא בעיה בתוך הקשר? או בעיה אצל הצד הבוגד?? זה הכי נוח להשליך את הבעיות על גורם חיצוני, אבל זה לא אומר שזה נכון. ודבר נוסף, במהלך חיינו אנו נתקלים בלא מעט אנשים בסביבות שונות- לימודים, עבודה, נסיבות חברתיות. זה נראה לי די מוזר למנוע קשרי ידידות עם בני המין השני רק על בסיס היותם בני המין השני. אם כבר, זה נראה לי לא בריא!
 
הממ..

לא פעם אני שומע על זוגות שמסתכסכים בגלל " ידידים ". ואם כבר יש ידיד חדש- למה לנסות ולהסתיר כאילו שיש מה להסתיר? הקנאות יכולה להרוס אז למה להתגרות בה?
 

קווטר

New member
הידיד לא מוסתר

החבר ראה את הידיד, אבל עד שהוא ראה הוא האשים את החברה שלו בבגידה. וגם אחרי שהוא ראה את הידיד הוא לא אהב שהידיד מדבר בצורה מסויימת עם חברה שלו כי זה מזלזל בה והוא התעצבן והתחיל לצעוק.
 

sweetdreams

New member
ידיד או "ידיד"?

את סוגיית הידידים הסמויים פתרנו. עכשיו השאלה על מה אתה מדבר, על ידידים או על "ידידים"?? אני כמובן מתייחסת לידידים במובן האפלטוני של המילה (כן, אני מאמינה שזה קיים). אני לא חושבת שבכל קשר בין בחור לבחורה יש משיכה או חיבור רומנטי. זה נראה לי מאוד הגיוני ושכיח להתחבר לבנאדם ולא להימשך אליו, ואני חושבת שזה טיפשי לשלול יחסים כאלו רק בגלל שהוא מהמין הלא נכון.
 
שלום לך

תסתכלי בשירשור של שנצית ותראי עד כמה ידידים וידידות יכולים להיות דבר הרסני לעיתים.
 

sweetdreams

New member
היי ../images/Emo13.gif

קראתי. קצת חסרים פרטים כדי להתייחס למקרה שלה. אני באמת אפילו לא יודעת איפה להתחיל... יכול להיות שהיא בנאדם קנאי מטיבעה והיא דואגת לגבי כל בחורה שהוא מדבר איתה, יכול להיות שיש לה סיבה שהיא חוששת מהידידה הספציפית הזאת, יכול להיות שהיא לא סומכת עליו מסיבות כלשהן.. אני באמת לא יודעת להעריך על המקרה הזה.. אבל בואי נגדיר סיטואציה של זוג שיש בניהם קשר בריא, ויש בניהם אמון. יש סיבה לדאוג ולקנא לגבי ידידים/ות של בני הזוג שאין בניהם משיכה או רגשות רומנטיים?? לפי דעתי לא!
 

sargon1

New member
אני חדש פה אבל בכל זאת

חוץ ממקרים "מסוימים" כל בעיה שתגיע היא מבני המין שני וכמובן שלפורום הזה ושכמותו מגיעות הבעיות לא המקרים האחרים, כך שהקישורים שהעלית לא ממש מבהירים את העניין. אבל האם את באמת רואה שאת ובן זוגך לא מקיימים קשר עם בני המין השני במשך חיי הקשר שלכם? או שרק בהקשר של המתלונן את חושבת כך.
 
למעלה