שאלה לבאפריקים הוותיקים

גיל.

New member
שאלה לבאפריקים הוותיקים

לאור דיון מסוים שאני מנהל עם מישהי שלא מוכנה לצפות בסדרה אני חייב לתהות: האם יש כאן מישהו שבאפי היא הדמות האהובה עליו בסדרה? אני מתכוון לכל 7 העונות. אני חייב להודות שעד היום לא יצא לי להכיר מישהו כזה, אבל אולי אני טועה. אז בקיצור, מי הדמות המועדפת עליכם בסדרה כולה? (נא להמנע מדמויות שהופיעו עונה אחת בלבד).
 

גיל.

New member
ואני אתחיל

טארה וספייק ברוטציה. בעיקר טארה. וכן, ברור שראיתי את הסרט Chance... חמוד, אבל אם לא אמבר וג'יימס כנראה שהייתי מתעלם מקיומו.
 

גיל.

New member
ואני אתחיל

טארה וספייק ברוטציה. בעיקר טארה. וכן, ברור שראיתי את הסרט Chance... חמוד, אבל אם לא אמבר וג'יימס כנראה שהייתי מתעלם מקיומו.
 
טארה ספייק ואניה

וגם פיית'. אבל היא לא הופיעה מספיק בשביל להכנס לכותרת :) בקשר לבאפי - לא יודע. קשה לתאר את היחסים שלי כלפיה. הרבה פעמים היא דיי bitca, אבל נראה לי שהיא הדמות הכי אנושית בסדרה. חלק גדול מזה תודות לשרה, כי אני חייב להודות שאני מזדהה עם כל רגש שבאפי מביעה, בין אם אני מסכים איתו ובין אם לא. אני יכול להגיד שOMWF השירים שלה הם דיי האהובים עלי. יש בהם קסם מאוד מרשים. אני חושב שקשה להתאהב בבאפי כי היא קצת אמיתית מידי. עם כמה שהיא גיבורה וחזקה ואמיצה, יש לה גם נטיה להזכיר בכולנו תכונות שהינו מעדיפים לשכוח. כל זמן שאני רואה עונה 6 אני נכנס בעצמי לדכאון ויוצא מכל פרק מזועזע. אני לא חושב שצריך להתאהב בבאפי עצמה בשביל להעריך אותה. אפשר אפילו לשנוא אותה ועדיין להרגיש ולהעריך את מה שהיא עוברת. כן, היא מפשלת, וטועה, ועושה דברים שגורמים לך לרצות לתלוש את השיער מהקרקפת, אבל לכל מה שהיא עושה יש סיבות מאוד ברורות, וקשה להאמין שכל אחד אחר במצבה היה עושה יותר טוב. מעניין איך שהרבה צופים לא אוהבים את באפי ושונאים מאוד את דון, אבל חולים על הסדרה. כנראה שהיתרונות עולים פי כמה וכמה על החסרונות. אה, וגיל, הסיבה שהגבתי אליך - מאיפה השגת את צ'אנס? אני מנסה להוריד אותו כבר שנתיים בלי הצלחה... (מוזמן לשלוח מידע בה"פ אם זה לא המקום)
 

lightanddark

New member
לי אישית שתי השחקניות

מפריעות לי לאהוב את הדמויות (חוץ מהעובדה שדון מעצבנת!), ונראה לי שאם הייתי אוהבת את השחקניות, או לפחות את שמ"ג, אז היחס שלי לדמות היה שונה.
 
../images/Emo54.gif

באפי היא למעשה הדמות השנואה עליי ביותר בסדרה. זו חוויה מעניינת, האמת, לצפות בסדרה בזמן שאני שונאת את ה-title character. הדמויות האהובות עליי ביותר הן ווילו, ספייק, אוז, אנג'לוס וג'יילס.
 

alonback

New member
תשובתי

כמובן ספייק ואניה ולפני הפיכתם לדמויות קבועות ג'יילס וזאנדר. טארה? באמת? היא כזאת פרווה
 

alonback

New member
הבהרה

אני רואה שהרבה כותבים כאן שלמרות שהם אוהבים את הסדרה באפי הם לא אוהבים את שרה והיא כאילו "נסבלת". אני לעומת זאת, למרות שבאפי היא לא הדמות האהובה עלי בסידרה אני הייתי ותמיד אהיה מעריץ ענק של שרה, ראיתי כל דבר שהיא עשתה (גם את הדברים הגרועים) ואני חושב שיש לה כישרון ענק. אני פשוט חושב שהכותבים כתבו את אניה ובמיוחד את ספייק בצורה גאונית
 

xCxD

New member
באפי

ת'אמת שדווקא אני בדרך כלל אחד שלא אוהב את הגיבור הראשי בכל סדרה או סרט כלשהוא. אני בדרך כלל מחבב את הגיבור הראשי אבל הדמות האהובה עליי היא אחת המשניות. אבל במקרה הזה באפי היא הדמות האהובה עליי. ומשום מה שמעתי הרבה שבאמת לא אוהבים את באפי משום מה ואין לי מושג למה. היא בהחלט הדמות האהובה עליי
 
זו שאלה מורכבת

בפעם הראשונה שהתחלתי לצפות בבאפי הייתי בת 10, אז אני לא בטוחה שהבנתי את כל המורכבויות, וכמובן שאהבתי את אנג'ל ובאפי. ככל שהתקדמה הסדרה ואני גדלתי אהבתי יותר את ספייק ושנאתי את דון וריילי
היום, אחרי המון צפיות חוזרות ונשנות, אני יכולה לומר שווילו היא הדמות המעניינת והאהובה ביותר. ג'יילס הוא הדמות שהייתי שמחה אם ירחיבו עליה, וספייק- אני לא צריכה להוסיף אף מילה לדעתי.
 

רייל

New member
אנג'לוס ופיית'

גם ספייק, אבל לא לאורך כל ה-7 מתישהו הוא מתחיל להעיק.
 

shef9

New member
ווילו

אין שאלה בכלל. כמובן שאני מאוד אוהב גם דמויות אחרות כמו ספייק, אניה, ג'יילס וזאנדר אבל אם אני צריך לבחור את הדמות הכי אהובה- זו ווילו.
 

FredScarran

New member
באפי, ללא ספק

בפעם הראשונה שראיתי את הסדרה, באפי הייתה דמות "נסבלת" בעיני והכי אהבתי את ווילו. אהבתי גם את ספייק וג'יילס, אבל לא כמו את ווילו. באפי הייתה בעיקר דמות שהייתי מוכנה להבליג על קיומה בשביל הסדרה המעולה על הסקוביז. בצפיה השניה התחלתי יותר להתחבר לבאפי (גם לאניה שלא אהבתי בכלל בכלל בצפיה ראשונה, אבל בעיקר לבאפי), וכעת היא הדמות האהובה עלי. בצפיה שניה ראיתי כל כך הרבה דברים שפספסתי, ופתאום באפי הפכה להיות מישהי שאני ממש מזדהה איתה ועם המשברים והשינויים בחייה. שמ"ג בהחלט הפכה לאחת השחקניות החביבות עלי (וזה קצת מצער כי היא עושה סרטים די מחורבנים), היא פשוט מעבירה את הדרמה בחיים של באפי (גם בחיים של פיית') בצורה כל כך מרגשת ומעולה. למרבה הצער, לא משנה כמה פעמים אני צופה בסדרה אני לא מצליחה לחבב את דון (היא הדמות הכי פחות אמינה בעיני, ואני לא מתכוונת לקטע עם הנזירים... היא פשוט לא אמינה כטינאייג'רית - אם אני משווה אותה בעונה השישית לבאפי ווילו וזאנדר של העונה הראשונה, היא מתנהגת כמו בת שמונה עם בעיות התפתחות רגשית, ובעונה השביעית זה רק מחמיר), ואת ריילי אני ממש מתחילה לתעב.
 

nick at noon

New member
אני כנראה האדם שהכי מעריך את דון

יש לדעתי כמה סיבות לכך שדון מתנהגת כמו בת 8 לעומת הסקובים בעונות הראשונות. 1. במקור תיכננו שהדמות שלה תהיה צעירה יותר בכמה שנים ולכן תיכננו התוכניות המקוריות לדמות שלה היו לדמות צעירה יותר. 2. השחקנית היא באמת צעירה. בעוד שכל הסקוביס היו מעל גיל 20 כשהם שיחקו תיכוניסטים מישל היתה בת 15 כשהיא נכנסה לתפקיד. 3. נסי לבלות עם אנשים בגיל הזה, הם מתנהגים הרבה יותר כמו בני 8 עם בעיות התפתחות מאשר האנשים היציבים ואחראים יחסית שהיו הסקוביס בעונות הראשונות. היא הייתה מעצבנת והייתה נודניקית וזה היה במידה מסוימת מאוד אמיתי. במיוחד עם הדי חרא חיים שיש לה. את ריילי גם אני לא אוהב, אבל הכי שנואה עלי היא קנדרה.
 

FredScarran

New member
זה לא תירוץ :)

דווקא בעונה החמישית הדמות של דון הכי אמינה בעיני (יחסית לעונות הבאות) - היא ילדה שחושבת שהיא בוגרת, אבל היא לא. לא יודעת אם הייתי חושבת שהיא בת 14 אם זה לא היה מצוין מפורשות, היא יותר 12 בהתנהגות, אבל סך הכל אמין. מרגע היוולדה (בגיל 14) היא מתמודדת עם דברים שבסך הכל מבגרים אדם די מהר - אמא שלה מתה, אחותה מתה, היא מגלה שהיא מפתח (לא בהכרח בסדר הזה). זה טבעי שהיא תנסה למרוד בבגרות המוקדמת שנכפיתה עליה. גם באפי עשתה את זה בעונות הראשונות, ואני מניחה שכל מתבגר עושה את זה בזמנו הפנוי, אבל רבאק, בעונה השביעית זה כבר מופרך לגמרי...
 

LuNaTiC

New member
אני מסכימה.

יש משהו מאוד אמין בכך שלקחו שחקנית צעירה ושהפכו את הדמות לנודניקית רצינית. בחיים האמיתיים אנשים מתבגרים בשלבים שונים, בגיל שונה ובנסיבות שונות. הטינייג'ריות כמקשה אחת שהוצגה בעונה הראשונה עם הסקוביז הגדולים למידותיהם וכל אווירת התיכון האמריקאי הטלויזיוני נשברה בעונות האחרונות עם דון ועם הטריו, שבפירוש מייצגים את כל אלו שלא התבגרו גם אחרי התיכון...
 

nick at noon

New member
ולגבי שמ"ג

בלי קשר לדמות היא לדעתי שחקנית מעולה. ובקרוב היא כנראה חוזרת לטלביזיה בתוכנית The Wonderful Maladys.
 
למעלה