שאלה לא קשורה...

ameital

New member
שאלה לא קשורה...../images/Emo107.gif../images/Emo23.gif../images/Emo108.gif

אבל מכיון שיש פה המון אוהבי בעלי חיים אני מקווה שתענו לי. אני רוצה להביא הביתה חתול. היום יש לי בבית כלבת רועה גרמני מדהימה וחכמה. הבעיה היא שהיא לא כל כך אוהבת חתולים. נובחת עליהם ומפחידה אותם. מצד שני היא ממושמעת. למי בניכם שיש את השילוב בבית - יש סיכוי שאני אצליח לחבר בניהם? שה
לא תנשוך את ה
ושה
לא תוציא ל
עין והאם זה נכון שאי אפשר לאלף חתול והם עושים המון בלאגן בבית? אפשר גם לענות במסר כדי לא להרוס את הווי החתונות...
 

עדידושש

New member
אני בעד חתולים תמיד, אבל זו לאחוכמה

תמיד היו לנו גם חתולים וגם כלבים.... אבל תמיד החתול קדם לכלב.... וחתול אפשר ללמד משמעת מסומת- כמו לא לקפוץ על השיש וכו', ולא לעשות בלאגן, אבל לקחת בחשבון שאלו חיות יותר עצמאיות... בכל אופן- ממליצה לך לקפוץ לפורום חתולים (16) ולפורום כלבים (לא זוכרת מספר)...שם בטח יהיו עצות מועילות יותר משלי... ואני בעד חתול!
 

טש טש

New member
אם את מביאה גור- בסוף יהיה בסדר

מהתייעצות עם וטרינר העלתי את התובנות הבאות: 1. רצוי שהחתול יהיה גור( בעלי חיים אינם נוטים לתקוף גורים של כל גזע) 2. רצוי לחשוף אתץ הכלבה לחתול בהדרגה כלומר בהתחלה כמה דקות בהשגחה ולאחר מכן לעשות הפרדת כוחות ובשמךךך הימים הבאים לתת יותר ויותר זמן משותף 3. להפגין אהבה וחיבה כלפי החתול אבל בשום אופן לא לקפח את הכלבה כלומר לא לפגוע בסדר היום שלה (טיולים שעות האכלה וכדומה) ולא להפחית בתשומת הלב הניתנת לה להציג את השעות המשותפות כרגעי פינוק 4. וכדי שזה יהיה לגיטימי לכתוב את המסר הזה בפורם חתונות רצוי להתחתן כדי שהכלבה והחתול לא יחושו כי הוריהם חיים בחטא| אם יש לך שאלות נוספות ניתן לפנות במסר או להכנס לאתר של דוגי דוג המאלף רואבן ישמח לעזור בכל שאלה בהצלחה
 

פיץ26

New member
כמו שכבר נאמר, תיאורטית זה אפשרי

(כמובן שברמה הפרטנית כשמגיעים לכב ולחתול ספציפי לא תמיד אפשר לדאוג לכך שיסתדרו) גם בפורום חתולים (16) וגם בפורום כלבים (708) יוכלו לתת לך שלל עיצות, זכורים לי שרשורים רבים בנושא. חתולים לעיתים רחוקות עושים בלאגן בבית, ב-99% הם הרבה פחות מורגשים מהכלב. גם אין זה נכון שאי אפשר לאלף חתול. אומנם לא צריך ללמד אותו לשבת ולתת יד, אבל החתול שלנו למד לא לעלות על השיש במטבח. הוא הגיע כגור בן חודשיים, ואחרי 3 שבועות של הסתגלות הבאנו לו את "המפלצת" כלבה בת 8 חודשים בגודל מלא. בהתחלה הוא חשש, אבל גם היה סקרן ואחרי שבוע הכל נגמר ועד היום הם משחקים ביחד. זה קצת קשה יותר כשהכלבה כבר בוגרת ומראש לא חובבת חתולים, אב צריך לזכור שלהביא חתול הביתה, גור, ולהציגו בשלבים, זה לא אותו הדבר עבורה כמו לראות אותם רצים מולה ברחוב. גם הכלבה שלי מנסה לרדוף אחרי חתולים ברחוב אבל זה שבבית הוא כלל לא חתול עבורה, הם לא שייכים לאותה קטגוריה מבחינתה והיא לא מקשרת.
 

תיתונת

New member
חתולים וכלבים..

לי היו שני חתולים וכלב (בבית ההורים). קודם היו החתולים ואח"כ הצטרף לו הכלב שמצאנו נטוש ברחוב. הכלב, זאב מעורב השתלט מהר מאוד על העיניינים והפך למרכז. היום לאחר שלוש שנים, עם אחד החתולים הוא מתקשר באופן סביר (פשוט מתעלמים אחד מהשני) ועם החתול השני יש תוהו ובוהו, אם הם נתקלים אחד בשני יש יש יללות מצד החתול ואיומי "שיניים" מצד הכלב. אבל בסך הכל החדווה גדולה...
 
למעלה