שאלה לארכיונאים שבינינו!

מצב
הנושא נעול.

אלון 58

New member
שאלה לארכיונאים שבינינו!

שאלה לארכיונאים שבינינו!
סיימתי לפני כמה דקות לצפות בסרט DVD,גרסה כנראה משופצת של "רק היום",בכיכובם של זאב רווח,אפרת לביא וז'ק כהן.באחת הסצנות האחרונות רואים את אפרת לביא יורדת לחוף כלשהו בצפון תל-אביב,באוטובוס של דן,אם איני טועה דגם "ג'מבו" מ.ר. 336-582, מספר פנימי 1283 ומופיע בסצנה תחת מספור קו 22,יש לציין שעל עטיפת ה-DVD כתוב שהסרט הוא מ-1976.שאלתי: האם אוטובוס זה מופיע ברשומים של מישהו מהארכיונאים?זכור לי אם איני טועה שלדגם זה היו גם כרטיסניות שפעלו בקווים 4 ו-5 בשנים ההן,ואם זכרוני איני מטעה אותי (מזמני בקורים אצל משפחתי ברמת-גן) היו כאלה גם בקו 63.יש למישהו נתונים או תמונות שלהם,אולי גם של כרטיסנית מדגם זה?
 
כבר בעבר דנו ארוכות על 336-582

שאלה לארכיונאים שבינינו!
סיימתי לפני כמה דקות לצפות בסרט DVD,גרסה כנראה משופצת של "רק היום",בכיכובם של זאב רווח,אפרת לביא וז'ק כהן.באחת הסצנות האחרונות רואים את אפרת לביא יורדת לחוף כלשהו בצפון תל-אביב,באוטובוס של דן,אם איני טועה דגם "ג'מבו" מ.ר. 336-582, מספר פנימי 1283 ומופיע בסצנה תחת מספור קו 22,יש לציין שעל עטיפת ה-DVD כתוב שהסרט הוא מ-1976.שאלתי: האם אוטובוס זה מופיע ברשומים של מישהו מהארכיונאים?זכור לי אם איני טועה שלדגם זה היו גם כרטיסניות שפעלו בקווים 4 ו-5 בשנים ההן,ואם זכרוני איני מטעה אותי (מזמני בקורים אצל משפחתי ברמת-גן) היו כאלה גם בקו 63.יש למישהו נתונים או תמונות שלהם,אולי גם של כרטיסנית מדגם זה?
כבר בעבר דנו ארוכות על 336-582
שמופיע בסרט הזה. ראה ארכיון הפורום.
 

אלון 58

New member
"נו טוף",../images/Emo51.gif../images/Emo70.gif

כבר בעבר דנו ארוכות על 336-582
שמופיע בסרט הזה. ראה ארכיון הפורום.
"נו טוף",

רק שהפעם שמתי-לב לפרטים,מה שנאמר על זה בפורום,לא זכור לי,ואולי זה היה לפני ה"קדנציה" שלי כאן.
 

ה2

New member
היו כ-10 כרטיסניות ג'מבו בקוים 4

שאלה לארכיונאים שבינינו!
סיימתי לפני כמה דקות לצפות בסרט DVD,גרסה כנראה משופצת של "רק היום",בכיכובם של זאב רווח,אפרת לביא וז'ק כהן.באחת הסצנות האחרונות רואים את אפרת לביא יורדת לחוף כלשהו בצפון תל-אביב,באוטובוס של דן,אם איני טועה דגם "ג'מבו" מ.ר. 336-582, מספר פנימי 1283 ומופיע בסצנה תחת מספור קו 22,יש לציין שעל עטיפת ה-DVD כתוב שהסרט הוא מ-1976.שאלתי: האם אוטובוס זה מופיע ברשומים של מישהו מהארכיונאים?זכור לי אם איני טועה שלדגם זה היו גם כרטיסניות שפעלו בקווים 4 ו-5 בשנים ההן,ואם זכרוני איני מטעה אותי (מזמני בקורים אצל משפחתי ברמת-גן) היו כאלה גם בקו 63.יש למישהו נתונים או תמונות שלהם,אולי גם של כרטיסנית מדגם זה?
היו כ-10 כרטיסניות ג'מבו בקוים 4
ו-5. למיטב זכרוני בקו 63 באותה עת כבר לא היו כרטיסניות. הכרטיסנית הראשונה בסדרה היתה 277.
 

gen1

New member
למה כרטיסנית ולא קופאית

היו כ-10 כרטיסניות ג'מבו בקוים 4
ו-5. למיטב זכרוני בקו 63 באותה עת כבר לא היו כרטיסניות. הכרטיסנית הראשונה בסדרה היתה 277.
למה כרטיסנית ולא קופאית
שלום! היום כבר לא רלבנטי, אבל צריך לקרוא לדגם קופאית למה? כרטיסים נמכרו בכל אוטובוס קופה היתה רק בדגמים האלה וזה מה שייחד אוטובוסים אלה ה"קופה" וכמובן המשרה הנוספת לנהג, הקופאי
 

ה2

New member
כרטיסנית על שם הכרטיסן שישב בסוף

למה כרטיסנית ולא קופאית
שלום! היום כבר לא רלבנטי, אבל צריך לקרוא לדגם קופאית למה? כרטיסים נמכרו בכל אוטובוס קופה היתה רק בדגמים האלה וזה מה שייחד אוטובוסים אלה ה"קופה" וכמובן המשרה הנוספת לנהג, הקופאי
כרטיסנית על שם הכרטיסן שישב בסוף
האוטובוס. כך הוא נקרא ולכן גם מדובר על האוטובוס "כרטיסנית".
 

אוהד11

New member
אלון, 1283 שאתה מזכיר פעלה בקו

כרטיסנית על שם הכרטיסן שישב בסוף
האוטובוס. כך הוא נקרא ולכן גם מדובר על האוטובוס "כרטיסנית".
אלון, 1283 שאתה מזכיר פעלה בקו
12 שאינו פועל כיום ובמקומו פועל 72.
 

gen1

New member
קופאי כי יושב בקופה ולכן קופאית

כרטיסנית על שם הכרטיסן שישב בסוף
האוטובוס. כך הוא נקרא ולכן גם מדובר על האוטובוס "כרטיסנית".
קופאי כי יושב בקופה ולכן קופאית
שלום!קופאי כי יושב בתוך קופה אגב כאשר הרכב מפסיק פעילות הקופה נשארת הקופאי/כרטיסן הולך הביתה
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה