שאלה לאלו המוכרות מוצרים דרך האינטרנט...

s p o r t y

New member
שאלה לאלו המוכרות מוצרים דרך האינטרנט...

שניה וחצי לפני שהדיוידי מגיע מהמפעל... אני בהתלבטות איך למכור אותו דרך האתר? האם להתקשר ישירות לויזה? או אולי דרך חברות כמו paypal? מה עדיף, בהתחשב שיש לי כרגע רק מוצר אחד למכירה ולא חנות של מוצרים? האם יש לכן המלצות? הערות? הארות? אשמח לכל מידע ותגובה שחר
 

s p o r t y

New member
בנות? מישהי?

עדיין מקווה לתשובות. מקפיצה לעצמי...
 
אין לי תשובה למה ששאלת, אבל אם יעניין אותך

לחשוף את נשות הדרום לדיוידי שלך, דברי איתי. בהצלחה!!! ---------------------------------------------------------------------- מלכה בונקר - לגעת באהבה - עיסוי תינוקות וראשית הורות [email protected]
 

beky1

New member
האם את מתכוונת ליצא את המוצר גם לחו"ל ?

אז PAYPAL יהיה טוב עבורך , אחרת כל התקשרות כדאית כלכלית עם סליקה בארץ לדעתי תספיק לצרכייך. אגב, למה לא לשווק דרך אתרי מוצר נוספים ? האם זה ייקר את המחיר הסופי ללקוח ? אגב, את יכולה לנסות להציע את המוצר גם דרך EBAY או מישהו שכבר יש לו חנות וירטואלית את תוכלי להפוך להיות ספק של אותה חנות.
 

s p o r t y

New member
האם מישהי מכירה את EZPAY?

האם מישהי משתמשת באתר זה לצורך גבייה בכרטיס אשראי? הייתי רוצה לשמוע דעות על אמינות, נוחות השימוש וכו'. חוצמזה אשמח למכור את הדיוידי דרך אתרים אחרים, אבל בלי קשר כרגע אני מחפשת פתרונות למכירה דרך האתר שלי. עוד רעיונות?
 
היי שחר

אני לקוחה של איזיפיי ויכולה להמליץ עליהם בחום. מאוד נוח ופשוט לחייב ובעיקר- זול יותר מלשכור מכשיר דרך חברות האשראי. בעיה יחידה היא שהם לא סולקים את דיינרס ואמריקן אקספרס ולפעמים נופלים בדיוק על אלה שיש להם את הכרטיסים האלה... אבל מצד שני- תמיד יש גם צ'קים ומזומן... בכל מקרה, עבורי זה פתרון מצוין. אם יש לך שאלות, את מוזמנת להתקשר ולשאול אותי. לילה טוב, טל יעקובי כהן "בין הפרחים"
 
למעלה