שאלה לאיגוד הטריאתלון

כל שנה במאי אחרי הטסטים שבוצעו

בוינגייט ( כל שנה) שהיו פתוחים לכל חברי האיגוד ופורסם בעלוני האיגוד. הדבר ידוע לכל המאמנים ודנים בו ומחליטים בועדה המקצועית. ההרכב יכול להשתנות כל הזמן על פי החלטת הועדה המקצועית. כל אחד,גם ספורטאי יכול תמיד לפנות ולערער בכתב לאיגוד/ועדה מקצועית
 
טסטים

הטסטים כוללים : בבוקר ק\רכיבה 20 ק"מ בצהרים שחיה 750 מ´ ובערב ריצה 5 ק"מ.מי שעובר את הקריטריון יוצא לאליפות אירופה לדומא שחיה זה 9 דק´ . לפי התוצאות ניתן להעריך רמה ובהתאם לרמה ונתונים שעולים בועדה המקצועית זה מוחלט.
 

TriGeek

New member
הטסט לא שווה כלום

עובדה שכולם פישלו באליפות אירופה. מה שווה טסט אם יש זמן להתאושש בין כל מקצה? מה שווה טסט אם רוכבים בדרפטינג? מה שווה טסט אם מביאים במיוחד רוכבים חזקים כדי לעזור באופניים? הוועדה "המקצועית" יכולה לתת לעצמה עוד צל"ש.
 
חבל על הפסימיות, לא ?!

אתה אי פעם התחרת בתחרות בסדר גודל של אליפות אירופה , או בתנאים שהיו לנו שם ?! קשה לי להאמין שכן ... יש הרבה מאוד דברים וגורמים שהשפיעו על התחרויות שלנו ואין לך זכות לשפוט לא את הספורטאים שנתנו את כל מה שהם יכלו בתנאים שהיו , או את הועדה המקצועית . חבל שאתה מבזבז את הזמן שלך בלרדת על כולם , במקום להתעסק עם דברים יותר טובים . שתהיה לך שנה טובה - ושתהיה קצת פחות פסימי . זה רק יעשה לך טוב !
 

קטן

New member
כל הכבוד נועה ../images/Emo24.gif

מילים כדורבנות, אני איתך לאורך כל הדרך!! איך היה בחו"ל? דרך אגב, זה אני, דן
 

האוהד

New member
בוא´נה - אתה מתחיל להרגיז...

יש לי חשד שאני יודע מי אתה או מאיזו מסגרת אתה - אבל אתה מתחיל להרגיז. קצת סדר.... מתי בשנים האחרונות היו לנו ספורטאים שהתחרו ובכבוד בעולם? אורי זילברמן ניצח את הטור הבלגי, הגיע ראשון לנוער בתחרות אחרת בבלגיה ועשה כמה תחרויות טובות מאוד. התאומים היו 30 שניות ממקום בגמר אליפות אירופהץץץץבמסלול מאוד קשה ובתנאי גשם שוטף שאליהם עוד לא רגילים פה... חוץ מזה הם מגיעים במקומות מאוד יפים בתחרויות האחרונות שלהם במסגרת הסבב העולמי. דיברת על לפני חמש שנים? אז היה לנו טריאתלט שיורד משעתיים אולי פעם פעמיים בשנה... היום - כל טריאתלון!!!! אז מה? מזג האויר השתנה? מה? קיבלנו יותר כסף מהמדינה? לא!!! רמת הספורטאים והועדה המקצועית עלו. אמנם יש עוד המון מקום לשיפור - אבל עובדים על זה... אני דווקא לא מאחל לך שנה טובה....אני מאחל לך שנת למידה...שנת הפנמה...ובעיקר - הרבה שקט!
 
לאוהד ולטריגיק,מעט השכלה היסטורית

היו לנו מתחרים שהגיעו להישגים טובים באירופה. מאורי,תרשיש וגרוס כולם היו בעשריה הראשונה באליפות עולם או אירופה לנוער. מאורי גם היה סגן אלוף אירופה לחובבים. ללא קשר למאמצים שעושים הספורטאים בהווה חייבים להודות שבכל הקשור לרמה שלנו ביחס לעילית העולמית אנחנו מעט מאחור(השתדלתי להיות עדין ברוח הימים). אני לא יכול להתייחס לביקורת של שמות שמאחוריהם עומדים שפנים חסרי חוליות שמפחדים לחשוף את עצמם ואני אומר זאת כמי שמנהל מאבקים לגיטימים בדרכים לגטימיות בתוך ומחוץ לאיגוד מזה יותר שנים משאר באי הפורום כבודם במקומם מונח ( סביר להניח שכבודם מעל לשלי הרי אני מתנדב למענם).בקשר לכסף אז לכל מי שחושב שזה המקדם לעתידו המקצועי של ספורטאי זה או אחר, שתי דוגמאות. ריינר מולר הגרמני נסע עם אשתו מתחרות לתחרות וישן באוהל. לפני הזינוק הוא היה קורא חומר לדוקטורט שלו במקום לעשות חימום והישגיו: מקום שלישי באירונמן ומקום שלישי במרחק האולימפי באליפות אירופה ואליפות העולם באותן השנים. דמיטרי גאג ("וודקה", אליבא דה בני זילברמן) לא קיבל תמיכה מעולם משום גורם במדינה שלו וגם מספונסרים עד לפני שלוש שנים אבל ההשגים שלו....חבל"ז. מוסר השכל? כסף לא מביא הישגים אך הישגים מביאים כסף. ולפני שמי שהוא מתחיל להתלהם ולהסיק מסקנות, לא באתי לרמוז על דעתי לגבי מי מהספורטאים שלנו. אני מעריך כל ספורטאי הוגן שמנצח בזכות יכולתו.וגם את מי שסתם מתחרה למען עצמו להנאה שבעניין, הרי בזכות העממי קיים הישגי ולהפך. שנה טובה
 

דוסה

New member
גם אוריה יציג את מדינת ישראל בכבוד

הוא סיים מקום 5 בטריאתלון N.Y ודרך אגב הוא קבע שם תוצאה מדהימה בשחיה: 12:57 ל- 1500 מ´. הוא בא לשם לאחר שהוא לא התאמן חודש וחצי.
 

kia

New member
איפה אתה היית באליפות אירופה

היה צריך עידוד ואתה בטח היית עוזר , מה לא?
 
למעלה