שאלה- לאחר סקירה מוקדמת.

ariet34s3

New member
שאלה- לאחר סקירה מוקדמת.

שלום לכולן, ביום רביעי עשיתי סקריה מוקדמת, אני בשבוע 17. בסקירה המוקדמת הכל היה תקין, חוץ מכמה הערות שהרופא רשם: 1. נצפתה בצקת קלה בעור הפנים 2. נצפה נוזל פריקרדיאלי מבסביב לחדר הימני בלב המסתם הטריקוספידלי בעמדה נמוכה ושונה מהמצופה. 3. רצוי מעקב גדילה - persistent rt umbilical vein השאלה שלי היא: האם יש סיבה לדאגה? הופניתי בעקבות הנוזל לאקו לב - קיבלתי הפניה דחופה אבל אני בשבוע 17, ואמרו לי שמומלץ לבצע את הבדיקה רק בשבוע 20. אודה לתשובתכם...
 
לנו היה נוזל פריקרדיאלי

בדיעבד, אני חושבת שזה היה קשור לתמונה של קרישיות היתר שבאה אצלי עם פעמיים הריונות של עוברים בצקתיים. אכן מומלץ מקב בסקירה מאוחרת ובאקו לב (שבוע 22). אצלנו זה נספג והמופלטה
כבר עולה לכיתה א'. הכל
תקין מבחינה לבבית. הבצקת בפנים, אני מקווה מאוד, תספג אף היא. עשית שקיפות עורפית? מה הייתה המדידה במ"מ? שורה תחתונה: בהחלט מומלץ מעקב, יש תקווה שהכל יספג ויבוא עך מקומו בשלום.
 

ariet34s3

New member
תודה

כן עשיתי שקיפות עורפית, התוצאה היתה טובה 0.3 והכל היה תקין
 
הייתי קובעת סקירה מאוחרת

יחסית בלב מוקדם (21) ואם הממצאים לא נספגו לחלוטין, פונה לייעוץ גנטי. השקיפות הטובה מאוד מעודדת.
 
חתיך!!! ../images/Emo99.gif

ולך אריאטה (או איך שלא מעברתים את הניק שלך :) .. )- ממש לא מבינה בזה, מעיין ענתה לך תשובה שאותי הייתה מרגיעה..שיהיה בהצלחה!
 
התעלפתי וחזרתי.......

איזה ילד מושלם!!!!!חמסה חמסה חמסה!!! אפשר להזמין אחד כזה גם???
 
../images/Emo99.gif אני אכן קיבלתי אותו בהזמנה

או שלפחות השולח הודיע לי מראש על התוצר המובחר (בחלום שחלמתי טרם הריונו), בכל אופן, מאחלת לך כזה תוצר מושלם עם קצת פחות דרך חתחתים (הנוזל הפריקרדיאלי היה רק אחד מן הממצאים בדרך. את סיפור המלא תוכלי לקרוא כאן: http://www.tapuz.co.il/blog/ViewEntry.asp?EntryId=1018393&passok=ok רשומה אחרי זה סיפור הלידה והאשפוז שלאחריה)
לכולן על המחמאות
 
למעלה