שאלה - כשקונים נקניקים במגה הם נותנים אותם בקופסאות פלסטיק מרובעות גדולות שתופסות מקום במקרר. האם אפשר לאחד נקניקים בקופסא אחת? או שהריחות לא מתאימים???