שאלה כללית על עבודת נגרות

  • פותח הנושא comm2
  • פורסם בתאריך

comm2

New member
שאלה כללית על עבודת נגרות

שלום, רציתי לשאול האם עבודות די קטנות אצל נגר הן בסופו של דבר זולות יותר. קצת רקע: אני סטודנט שעובר לדירה חדשה ואני רוצה לרהט את החדר בזול. העניין הוא שאני ממילא מתכנן לקנות רהיטים די זולים ולכן מעניין אותי לדעת האם זה יצא לי זול יותר אצל נגר. לדוגמה: אני צריך ארון (משהו כמו 140 ס"מ רוחב על 220 ס"מ גובה) ושולחן מחשב די סטנדרטי (אבל לא קטן, שיהיה גם שולחן עבודה). עוד משהו שאני רוצה: כרגע בחדר האמבטיה יש רק כיור ללא ארונית מתחתיו. חשבתי שדי קל לעשות ארונית מאוד פשוטה, שיש בה חור למעלה בשביל הצינור של הכיור...(מוכרים כזאת באייס קנה ובנה, אבל היא מפלסטיק ומאוד מכוערת...). אני לא ממש בטוח האם "משתלם" לנגר לעשות עבודות קטנות כאלה. כמובן שיש נגרים גדולים שבונים מטבחים -30.000 ש"ח, אבל אולי לנגרים קטנים יותר זה משתלם
אשמח לשמעו את דעתכם
תודה!
 

comm2

New member
זו לא היתה שאלתי...

אני מכיר את האתר ואין בו באמת דברים ראויים. לעתים רחוקות, מעט מאוד, ובעיקר במרכז הארץ... תודה על הקישור, בכל אופן.
 

doron007

New member
אם אתה רוצה ריהוט זול ...

הכתובת לא אצל נגר, אם אתה רוצה ריהוט איכותי אז תזמין אצל נגר. בהצלחה!
 

doron007

New member
אפשרות נוספת שביד 2

אם קצת מזל תוכל למצא רהיטים איכותיים ובזול
 
למעלה