שאלה יותר לוגיסטית

מצב
הנושא נעול.

חן המלך2

New member
שאלה יותר לוגיסטית

שאלה יותר לוגיסטית
שלום
אני תושב חיפה וסטודנט באוניברסיטה.אני גר בכרמל,בשכונת כרמליה....האמת שאין לי בעייה להגיע וגם לחזור...30/37/37 אלף עושים עבודה מצויינת....
העיניין הוא שיש לי משפחה בנווה שאנן,והתחבורה הציבורית מהאוניברסיטה לנווה שאנן וגם מנווה שאנן לאוניברסיטה דלילה מאוד....תקנו אותי אם אני טועה אבל שני הקווים היחידים שמגיעים מנו"ש לאוניברסיטה הלוך וגם חזור הם 141 ו36/36 אלף....
למה זה ככה?למה מהכרמל יש שלושה קווים לאוניברסיטה ומנווה שאנן רק שניים,וגם הם פעם בשעה?
למי אפשר לפנות בעיניין?
רוב תודות ושבוע טוב
 

נתנאל531

Well-known member
הפתרון לזה הוא הגברה של 141

שאלה יותר לוגיסטית
שלום
אני תושב חיפה וסטודנט באוניברסיטה.אני גר בכרמל,בשכונת כרמליה....האמת שאין לי בעייה להגיע וגם לחזור...30/37/37 אלף עושים עבודה מצויינת....
העיניין הוא שיש לי משפחה בנווה שאנן,והתחבורה הציבורית מהאוניברסיטה לנווה שאנן וגם מנווה שאנן לאוניברסיטה דלילה מאוד....תקנו אותי אם אני טועה אבל שני הקווים היחידים שמגיעים מנו"ש לאוניברסיטה הלוך וגם חזור הם 141 ו36/36 אלף....
למה זה ככה?למה מהכרמל יש שלושה קווים לאוניברסיטה ומנווה שאנן רק שניים,וגם הם פעם בשעה?
למי אפשר לפנות בעיניין?
רוב תודות ושבוע טוב
הפתרון לזה הוא הגברה של 141
לתדירות של 15 דקות במשך כל היום, במקום הלו"ז הדליל שלו כיום (לא פעיל כמעט אחרי 11 בבוקר ממרכזית המפרץ, ובתדירות של פעם בשעה אחרי הצהריים-ערב מהאוניברסיטה).

בנוסף לחיבור יעיל בין האוניברסיטה לצומת זיו (ממנה יש קווים תדירים רבים לתוך נווה שאנן), תגבור הקו יחבר בנוסף בין צומת זיו למרכזית המפרץ בנתיב קצר (במקום 123 שיורד בדרך יד לבנים ו־16 שיורד דרך המנהרות, אך לאחר מסלול ארוך מאוד בכל רחבי חיפה), יחבר את השכונות שבין זיו לאוניברסיטה ביעילות הן עם האוניברסיטה והן עם צומת זיו ומרכזית המפרץ, וגם יתן מענה לתושבי השכונות החדשות במורד נווה שאנן, שכביש הגישה אליהם יוצא מכביש דורי (לאחר שיבנו תחנות בצמתים, כיום קיימת תחנה בכיוון אחד בלבד בצומת אחד מבין השניים).
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה