שאלה - טפרטורה של מעבד

יוסי א.

New member
שאלה - טפרטורה של מעבד

שלום לכולם. אני מקווה שמישהו פה יוכל לעזור לי. קניתי לפני כמה ימים מעבד Amd 1.2Ghz ולוח אם Asus - A7V133 . כשהרצתי את התוכנה המצורפת ראיתי שהטמפרטורה של המעבד נמצאת בסביבות 65 מעלות. הנחתי שהבעיה באיכות המאוורר ( שמתי מספיק משחה תרמית על המעבד ) והזמנתי מאוור אחר - Volcano 2 של ThermalTake אבל הטמפרטורה נשארה בדיוק אותו הדבר!. אין לי מושג איפה הבעיה נמצאת - בלוח האם או במעבד ( או בתוכנה? למרות שזה לא נראה ככה ). מישהו יכול לתת עצה?
 

דיסקט

New member
יכול להיות שזו בעייה בחיישן בכלל.

תבדוק את הטמפרטורה עם האצבע..
 

noam01234

New member
אם אני לא טועה

אתה בטווח הטמפרטורה הנומינלית, וטמפרטורת המקסימום היא 95 מעלות. תדאג שיהיו לך 2 מאווררים במארז (כשאחד דוחף אויר והשני זורק החוצה) כדי לא לחמם את שאר המערכת.
 

Ancient

New member
תגובה.

כמו שנועם כבר אמר, הטמפרטורה נראית בסדר גמור. מה שכן, תוכל לבדק את האפשרות של טמפרטורה קריטית בביוס, או פשוט לשלוף (אם אי-אפשר אל תנסה בכוח!) את החיישן של הטמפרטורה( תוכל להעזר בספר של הביוס...).
 
למעלה