נראה לי שכאן הזנב מכשכש בכלב
תחשוב מה הדבר החשוב לך. יש לך עבודה, אתה צריך להתפרנס, ואם בשביל זה צריך להתניע הרבה פעמים, אז צריך לעשות את זה. מה תעשה? תוותר על העבודה? בכלל המנוע נשחק כשהוא עובד. אז מה יעשה נהג מונית? לא יסע? יקח מונית? אם זו העבודה שלך, וזה הרכב שלך, תשתמש בו כמה שצריך. הרכב צריך לעבוד בשבילך ולא להיפך. אז אולי תצטרך להחליף סטרטר אחרי שנה שנתיים. אז התפרנסת שנתיים, ותוסיף להוצאות הדלק, הביטוח וכל היתר גם החלפת סטרטר. ואולי לא תידרש החלפת סטרטר. אין מחקרים כמה התנעות הוא יכול לעשות. ובקשר למנוע, אם תיסע מפעם לפעם גם נסיעות ארוכות ומאומצות, זה יעזור.