מניע עם או בלי
צ'וק, אם חם, לא צריך צ'וק בשביל להניע, לפעמים מניע עם צ'וק וסוגר אותו אחרי חצי דקה, אני מתכוון שאחרי החימום של הבוקר (דקה - שתיים) הוא עובד יפה על 1300-1500, אחרי שאני נוסע איתו איזה 10 דקות הטורים עולים ל2500-3000 ונשארים שם, אם אני אנמיך אותם ל1500 במהלך הנסיעה, למחרת, או אפילו אחרי שעה שעתיים שהוא עמד, אני אצטרך להניע עם צ'וק והוא יגמגם על 700, 800 סל"ד אחרי החימום. מה שמוזר שפעם באמצע היום אחרי שנסעתי והוא עמד כמה שעות הוא היה מניע ישר, בלי צ'וק והטורים היו יציבים. בקיצור משהו מוזר פה...