שאלה חשובה

rockstyle

New member
שאלה חשובה

שלום אני חדשה בפורום הזה אז קודם כל נעים מאוד לכולם עכשיו אני התחזקתי קצת בדת זאת אומרת ממסורתיה לדתייה זאת אומרת פעם לא שמרתי שבת כיום אני שומרת או נטילת ידיים וכאלה אני לא לומדת בבית ספר דתי אלא חילוני והכוונה לממש בי"ס חילוני לא קשה לי עם זה שאני בסביבה של אנשים עם השפעה רעה כי אני לא מאלה שמדרדרות אלא הקטע שחשבתי אולי לעבור לבית ספר דתי אבל נשארו לי עוד 3 שנים זאת אומרת התחלתי ללמוד את המגמה שלי אז ואני לא יודעת אם יש את המגמה שלי גם אצל הדתיים אוני לא יודעת אם אני אסתדר שם אז יש טעם לעבור או להישאר בבית ספר שלוש שנים ואז זהו לצאת לעולם שאני רוצה????????
 

אב15

New member
את צריכה ..

את צריכה לדבר עם איזה רבנית שמבינה בזה.
 

rockstyle

New member
כן ....

אבל אני לא קשורה לעולם הזה זאת אומרת אני לא מכירה רבניות
 

rockstyle

New member
שפת תיכנות

אני לומדת שפת תוכנות זה מן מחשבים אבל מי אמר שמה שאני למדתי אני אלמד שמה אולי שמה ימדו משהו שונה או שהם עברו את החומר שאני צריכה ללמוד וכאלה ....
 

בסג

New member
קוראים לזה "מדעי המחשב"

יש את המגמה הזאת בהמון אולפנות וכד'. להחליף שפת תכנות זה לא מסובך, וגם לא להשלים חומר של שנה ראשונה במחשבים; האמיני לי. לא זה מה שיהרוס אותך. השאלה היא, איפה את גרה? אחרי שנקבל תשובה לשאלה זו, נוכל להפנות אותך למקומות לימוד (עם פנימייה או בלי פנימייה), והכל יסתדר.
 

nnann1

New member
מספרים

בס"ד של כמה רבניות שאולי יעזרו לך, ועל כל פנים ייעצו לך בקשר למעבר. שווה לנסות- לא תפסידי יותר מדקה במקרה הרע. אתי אלסטר, פ"ת- 03-9318260, 050-8564447 מיכל וולשטיין, פ"ת- 03-5743075, 050-5427169 תמר שוקרון, תלמים- 08-861160
 
קודם כל שלום

לך וכל הכבוד על ההתחזקות.דבר שני,אני מאמין שגם בבית ספר דתי,תיכון או משהו(לא חרדי)תמצאי כל מגמה שהיא.פשוט תבררי בכמה מקומות ואז תבחרי לאן ללכת.זה גם תלוי איפה את גרה.בהצלחה.
 
למעלה