שאלה חשובה

שאלה חשובה

שלום לכל באי ובאות הפורום, לאחר ימים של צפיה בלבד החלטתי גם להצטרף לכותבים. אז יש לי שאלה: זוגתי ואני כבר קבענו את המקום והתאריך (חוות רונית) וכרגע ההתלבטות היא בין 3 חברות קייטרינג: מזל טלה, שישקו ושקדים. מישהו שמע או אפילו חווה ויכול לתת המלצות? סופ"ש משגע
 

nanushi

New member
רונצ'יקית תחזור יום ראשון ובטוח תדע

היא התחתנה שם
 
לגבי ההמלצות

המלצות יתקבלו בברכה גם ממי שלא התחתן בחוות רונית. מה שחשוב לנו כרגע הוא לבחור קייטרינג. תודה רבה
 

ציפיטול

New member
אני ימליץ לך..

כשלב ראשון לעשות חיפוש בארכיון של הפורום (תלחץ על "חיפוש מתקדם" ובנושא ותוכן תכניס את שמות הקייטירינגים) אישית לא מכירה אף אחד- משקדים טעמתי רק פטיפורים מתוקים שהיו אלוהיים. ממה שהבנתי- מזל טלה נחשב לממש טוב אבל שוב- אולי עדיף עד שייתנו לך פה מענה- לעשות חיפוש פה בעצמך מזל טוב ובהצלחה
 

קרפר

New member
אנחנו התחתנו בחוות רונית

לפני שבוע (וקצת) קודם כל בחירה מצויינת ואתם תהיו יותר ממרוצים
הקיטריינג שלנו היה מזל טלה ואם יש לכם אפשרות לשלם את התוספת במחיר אז לדעתי לכו על מזל טלה ללא היסוס הם פשוט מעולים וידועיים בתור אחת מחברות הקייטרינג הטובות בארץ אם לא הטובה שבהם. מעבר לכך שלדעתי התוספת במחיר היא לא כ"כ משמעותית ביחס לאיכות מה גם שמחוץ לחוות רונית מזל טלה הרבה יותר יקרים... המון מזל טוב ובהצלחה!
 

ronchikit

New member
מסכימה עם מה שקרפר אמרה וממליצה גם

מזל טלה ללא כל ספק! אם יש לכם את הכסף אז לכו על זה בלי להסס אפילו רגע אתם כל כך תהנו מהטעימות ומהיחס, מהרצינות מהאיכפתיות הם פשוט מדהימים, אין אצלם את כל המשחקים האלה שלפעמים רואים אצל קייטרינגים אחרים, אצלם הכל ברור מסודר בחוזה, הכל מוקפד מאד. הם יזמינו אתכם לטעימות שנעשות במיוחד בשבילכם, ארוחה שלמה של כל התפריט שתבחרו, ולא רק לפי ארוע שמתקיים, אין אצלם קיצורי דרך בקיצור אם זה אפשרי מבחינתכם לכו עליהם ללא ספק ותהנו!
 
לדעתי......

אז ככה: החתונה שאני זוכרת בה את האוכל הכי לטובה, הייתה חתונה של שישקו (ובתור צימחונית) אני יכולה להגיד שהיה מצויין. שקדים- לא טעמתי. מזל טלה- הם בליגה משלהם מבחינת מחיר (אני מניחה שאתם יודעים זאת) ולקחת אותם מחוץ לחוות רונית, זה לא בא בחשבון עבור מרבית האנשים שאני מכירה. תלכו לטעימות ותראו מה מתאים לכם פשוט. אם אני הייתי מתחתנת בחווה הייתי מתלבטת בינם לבין שישקו, עם עדיפות למזל טלה.
 

yael757

New member
המקום משגע, המלצות לקייטרינג

מזל טלה - מעולה (אגב הם ידועים גם בשם פוד ארט) שישקו - מקצועיים וברמה טובה אשמח לעזור בהמשך
 

iftal

New member
שמעתי ששישקו מצוינים אבל גם מאוד

יקרים. ושיש להם מבחרים רבים . חברה סיפרה לישרצוי להגיע אליהם לטעימות גם אם גם לא מתכוונים לקחת אותם
 
עוד לא החלטנו אם בחוץ או בפנים

אנחנו מתחתנים בסוף מאי, וקרוב לאירוע נחליט אם נעשה את כולו בחוץ או חלקו בפנים. ולגבי שקדים, מישהו שמע??? מחר אנחנו בטעימות.
 

Tula1

New member
תדווחו לנו איך היה בשקדים ../images/Emo13.gif

זה אחד הקייטרינגים שגם אני מתלבטת ביניהם, וגם שמתי פה שאלה בנושא לא מזמן. מה שכן- כדאי שתדע שמזל טלה נחשב מאד מאד, הם הקייטרינג של פוד ארט וזה כבר מדבר בעד עצמו. אני אפילו לא רוצה לדעת כמה הם עולים, אבל אם יש לכם אמצעים- זה יעשה וואו גדול גם מבחינה קולינרית וגם מבחינת הרושם שזה ישאיר על האורחים. בהצלחה וממש ממש אשמח לשמוע דיווחים על שקדים.
 
נשמח לעדכן ועוד...

תתפלאי, אבל הם לא יקרים משמעותית משישקו למשל, במיוחד לאור התוספות שהם נותנים כשלוקחים אותם בחוות רונית. שקדים זולים בצורה מחשידה, ומחר בטח נדע מדוע
 

ronchikit

New member
בקשר לכמה הם עולים (מזל../images/Emo80.gif)

אז לנו בפברואר שעבר, ביום חמישי,עלה בסביבות ה- 250 שח למנה...
 
אנחנו התחתנו בחוות רונית

ולקחנו את מזל טלה- אין מילים היה מעולה האורחים אמרו שזה האוכל הכי טוב שהם אכלו אי פעם לגבי הקייטרינגים האחרים בחווה בכלל לא ביררנו למרות שהם יותר זולים וזאת כי למזל טלה יש שם כל כך טוב והם הרי קייטרינג הבית של החווה ונותנים כל מיני תוספות
 

duram

New member
מישהו אמר מזל טלה וחוות רונית...

אנחנו התחתנו לפני שבוע בדיוק ועדיין לא מפסיקים לדבר על האוכל והמקום... מ ד ה י ם ! ! ! בתמונה הבופה של האנטי פסטי שאותו הם ממקמים בין השולחנות.
 
למעלה