שאלה חשובה מאודדדדדדד!

שאלה חשובה מאודדדדדדד!

שלום לכולם.. השאלה שלי היא.. עד היום כל החיים שלי עבדתי בחוות סוסים.. היום מסיבות כאלו ואחרות אני כבר בלי עבודה חודש וחצי ואני חייבת לעבוד כי יש לי דירה להחזיק וחובות אחרים לשלם כמעט כמו כל בנאדם בעולם.. השאלה שלי .. במה אני כן יכולה ללכת לעבוד? אין לי ניסיון בכלום חוץ מסוסים.. מי בכלל יחשוב על להעסיק אותי? אני לא עצלנית ואני לומדת די מהר.. ולא אכפת לי אפילו לעבוד בעבודה פיזית קשה.. וגם ממש אין לי בעיה להעתיק את מקום מגורי לאזור שאני אעבוד בו.. אז אם יש למישהו רעיון בשבילי.. אני אשמח מאוד.. תודה מראש לכולם..
 

אורום

New member
מה מעניין אותך חוץ מסוסים?

האם למדת משהו? מה עשית בצבא? איפה את מחפשת עבודה?
 
למדתי..

הפסקתי ללמוד בכיתה י' ועשיתי לפני שנתיים בערך השלמה ל 12 שנות לימוד מלשכת התעסוקה כי לא עבדתי כמעט שנה.. וכשסיימתי את הקורס ישר חזרתי לעבוד עם סוסים.. צבא לא עשיתי.. ועבודה.. אני ממש לא בררנית.. אני כרגע משכירה דירה בקיבוץ 15 דקות מעפולה , 5 דקות מבית שאן.. מקום מחוסר בעבודה בכל התחומים.. לפחות ממה שניסיתי.. פיזית אני מאוד חזקה ומהבחינה הזו גם עבודה של גבר אני יכולה לעשות..
 

אורום

New member
2 משרות

סוכן\ת מכירות מי עדן בע''מ בני-ברק. דואר אלקטרוני: [email protected];[email protected] דרוש\ה סוכן\ת מכירות שטח עסקי השתלבות " בזרם ההצלחה " שלנו... גיוס ואיתור לקוחות עסקיים פוטנצייאלים תנאים מצויינים למתאימים - נסיון במכירות שטח- יתרון - נסיון במכירות- חובה - יכולת משא ומתן ברמה גבוהה - בעלי ידע והכרות עם המגזר העסקי - הופעה ייצוגית - רשיון נהיגה- חובה - השכלה אקדמית- יתרון העבודה באזור המרכז, צפון ( יוקנעם), דרום( קרית גת) נהג\ת מאגרי אנוש - סניף רחובות רחובות. פקס: 08-9467008. דואר אלקטרוני: [email protected] ביצוע שליחויות (אופנוע+רכב) באיזור נתב"ג- לוד ובמרכז. מקום העבודה בלוד (הגעה עצמית למקום העבודה). 5 ימים בשבוע או 8-17:30 7-16:30 שישי לסירוגין. רשיון על אופנוע מעל 200 סמק + רשיון לרכב 02. משרה מלאה. מגורים באזור השפלה.
 
למעלה